دانش‌بنیان‌ها به نیازهای مدیریت شهری توجه کنند

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: مجموعه‌های دانش‌بنیان زیادی در شهر اصفهان حضور دارند، اما این مجموعه‌ها در حال حاضر کمتر به نیازهای مدیریت شهری توجه داشته‌اند.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های شهرداری اصفهان در هفته پژوهش اظهار کرد: مأموریت اصلی پژوهشگران در مجموعه شهرداری اصفهان این است که بتوانیم به کمک پژوهش، تصمیم‌سازی‌های خوبی برای مدیران داشته باشیم تا آن‌ها بتوانند تصمیم‌های بهینه‌ای بگیرند و به این واسطه هزینه‌های اداره شهر کمتر شود و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

وی افزود: در حوزه فناوری کمک می‌کنیم تا فناوری‌های جدید در مجموعه شهرداری به‌کار گرفته شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تاکید کرد: به‌مناسبت هفته پژوهش، حضور نمایشگاهی در دانشگاه اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان داریم و به‌دنبال برقرار کردن ارتباط با اساتید دانشگاهی برای انجام پروژه‌های پژوهشی هستیم، همچنین با دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از جمله کارشناسی ارشد و دکتری که موضوع پایان‌نامه آن‌ها با نیازهای مدیریت شهری مرتبط است، ارتباط برقرار می‌کنیم.

نصوحی گفت: عضوگیری افراد علاقه‌مند و دغدغه‌مند نسبت به مجموعه مسائل مدیریت شهری در قالب باشگاه شهروندی را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم از نظرات آن‌ها برای ارزیابی‌ها کمک بگیریم.

وی ادامه داد: مجموعه‌های دانش‌بنیان زیادی در شهر اصفهان حضور دارند، اما این مجموعه‌ها در حال حاضر کمتر به نیازهای مدیریت شهری توجه داشته‌اند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح می‌کند: مجموعه شهرداری به دلیل تنوع وظایف و گستردگی فعالیت‌ها، نیازمندی‌های زیادی در حوزه‌های فناوری و تکنولوژی دارد؛ در غرفه نمایشگاه‌های شهرک علمی و تحقیقاتی به کمک سازمان ایمنی آتش‌نشانی، سازمان اتوبوسرانی و شرکت بهره‌برداری مترو، قطعاتی از طرف شهرداری روی میز قرار دارد که نیازهای فعلی شهرداری اصفهان بوده و این فرصتی است برای جوانان با انگیزه است تا بتوانند اقدام به تولید آن قطعات کنند.

وی با بیان اینکه امکان بازدید نمایشگاه‌ها از چهاردهم تا پانزدهم آذر وجود دارد، افزود: نخستین نمایشگاه در ساختمان مرکزی دانشگاه اصفهان است که امکان بازدید از آن در ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ وجود دارد، همچنین دومین نمایشگاه در برج فناوری شهرک علمی تحقیقاتی از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

کد خبر 709550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.