رحم به قاچاقچیان، ظلم به جامعه است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران با بیان اینکه یکی از اقدامات بازدارنده ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقیان موادمخدر است، گفت: رحم به قاچاقچیان مواد مخدر ظلم به جامعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران، مجید فراهانی در افتتاحیه کارگاه شناسایی اموال، مبارزه با بنیان‌های مالی قاچاق و پولشویی حاصل از موادمخدر اظهار کرد: با توجه به راهبرد ابلاغی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در حوزه مبارزه با بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پولشویی، مقرر شد این کارگاه سالانه حداقل در یک نوبت برگزار شود.

وی با بیان اینکه مبارزه و ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر به عنوان راهبرد اساسی و مهم و کم‌هزینه در امر مبارزه با این پدیده شوم است، افزود: اجرای ماده ۱۸ دستورالعمل و آئین‌نامه اجرایی شناسایی اموال مبارزه با بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر، می‌طلبد که ضمن به‌روزرسانی دانش، مهارت و روش‌های نوین شناسایی، از تجربیات و دستاوردهای دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران بهره‌مند شویم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران گفت: هدف از برگزاری کارگاه را هماهنگی و ارتقای سطح مهارت‌های مرتبط با شناسایی اموال، مبارزه با بنیان‌های مالی قاچاقچیان موادمخدر و پولشویی، ایجاد هماهنگی و ارتقای سطح فعالیت‌ها و بهینه‌سازی روش‌های شناسایی اموال و استفاده از تجربیات یکدیگر، ایجاد درک مشترک بین مراجع قضائی و ضابطان و اعضای کمیته شناسایی در امر شناسایی است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات بازدارنده، ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقیان مواد مخدر است، ادامه داد: رحم به قاچاقچیان موادمخدر ظلم به جامعه است. کسی که چندین خانواده را مبتلا کرده است، نباید به او رحم شود زیرا آنها برای جمع کردن مال به هیچ فردی رحم نکردند و نمی‌کنند، قاچاقچیان از نظر مالی باید در مضیقه قرار گیرند تا به دنبال قاچاق نباشند.

کد خبر 709535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.