شهرداری بوشهر بیشتر از درآمدهایش هزینه کرده است

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرداری بوشهر طی شش ماه نخست سال جاری، بیشتر از درآمدهای خود هزینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید نیک‌روش از تصویب گزارش جامع درآمد و هزینه نیم‌سال اول شهرداری بندر بوشهر خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای شورای ششم شفاف سازی در دستور کار قرار گرفت و برای اولین بار طی ادوار گزارش درآمد و هزینه شهرداری به تصویب رسید و منتشر شد.

وی افزود: سامانه شفافیت شهرداری با تصویب شورا راه‌اندازی شد و هم‌اکنون اطلاعات مورد نیاز در سامانه شفافیت شهرداری قابل دسترسی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای ماده ۷۱ قانون شهرداری‌ها و بند ۱۰ ماده ۸۰ قانون شوراها، هر شش ماه یک‌بار باید صورت جامعی از درآمد و هزینه شهرداری به تصویب شورای اسلامی شهر برسد که این امر از ابتدای شورای ششم محقق شده است.

نیک‌روش بیان کرد: گزارش جامع درآمد و هزینه شش ماه نخست سال ۱۴۰۲، به شورا ارسال و در کمیسیون برنامه و بودجه شورا مطرح و در ادامه نیز به صحن شورا ارجاع شد و به تصویب اعضا رسید.

وی گفت: بر اساس صورت جامع شهرداری بوشهر در شش ماه نخست سال جاری ۳۴۲ میلیارد تومان درآمد و ۳۵۳ میلیارد تومان هزینه جاری و عمرانی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: گزارش کامل درآمد هزینه شش ماه شهرداری بندر بوشهر در وبگاه شورا و صفحات شورا در پیام‌رسان‌ها منتشر شده است.

کد خبر 709515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.