بورس امروز ۱۴ آذر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

روز گذشته با توجه به متعادل‌سازی و کنترل قیمت‌ها سطح عرضه حقوقی‌ها در بازار زیاد بود که این موضوع بر بازار روز جاری تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری ایمنا، در دو روز گذشته شاهد رشد بسیار خوب بازار بودیم، در روز گذشته شاخص کل توانست رشد ۴۴ هزار واحدی را به ثبت برساند و عمده نمادهای بازار مثبت بود ارزش معاملات خرد نیز با رشد خوبی همراه بود و به محدوده هشت هزار میلیارد تومان رسید.

این در حالی است که در هفته‌های گذشته ارزش معاملات به سختی به چهار هزار میلیارد تومان رسید، اما به هر حال امروز مانند دو روز گذشته نیست و احتمالاً بازار پر عرضه‌ای داشته باشیم البته ممکن است بازار منفی نباشد، در بازار امروز برخی از معامله‌گران کوتاه‌مدت از بازار خارج خواهند شد.

روز گذشته شاید به خاطر متعادل‌سازی و کنترل قیمت‌ها سطح عرضه حقوقی‌ها در بازار زیاد بود که این موضوع بر بازار روز جاری تأثیرگذار خواهد بود.

در کدال چه خبر است؟

توسط سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه نمادهای ونیرو، هرمز، غمینو، ثفارس، سپید، اردستان، وبصادر، فسازان، وایران، سخاش، ودی، کویر، غصینو، کساوه و چند نماد دیگر صادر شد.

سازمان بورس نیز در روند افزایش سرمایه‌ها سریع‌تر شده است؛ این موضوع به‌طور کلی به نفع بازار سرمایه خواهد بود.

رشد ۱۷ هزار واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدایی معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهاردهم آذر_ با رشد ۲۰۱۳ واحدی، به ۲,۱۶۷,۲۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۱۴۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۸۵۲ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۲,۶۱۲ میلیون معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۴,۱۸۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۵,۳۱۶,۱۵۶ میلیارد ریال شد.

تا این لحظه نمادهای «کگل»، «حکشتی» و «فارس» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 709514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.