صعود حتمی سپاهان از مرحله گروهی + جدول تیم‌های دوم برتر گروه‌ها

با اینکه تیم سپاهان نتیجه را به الاتحاد واگذار کرد، اما صعود این تیم از مرحله گروهی قطعی شده و بعید است اتفاقی در این مسیر رخ بدهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا در دور برگشت مرحله گروهی، تیم سپاهان به مصاف تیم الاتحاد عربستان رفت و با اینکه از لحاظ فنی از حریف خود پیش بود، نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

تیم سپاهان در صورت پیروزی مقابل الاتحاد در زمین این تیم، حتی فرصت صعود به‌عنوان تیم اول را نیز داشت که با باخت تحمیل شده این موقعیت را از دست داد.

علاوه بر تیم‌های اول صعودکننده، چند تیم برتر دوم گروه‌ها نیز به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند که در این میان سپاهان در حال حاضر در جمع تیم‌های دوم در رده دوم ایستاده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، حضور این تیم را باید در مرحله بعد قطعی بدانیم.

با توجه به شرایط امتیازی و تفاضل گل، خیال سپاهان از بابت صعود راحت است و تنها در صورت برد پاختاکور با تفاضل +۹ و پیروزی پرسپولیس، سپاهان حذف خواهد شد که کسب چنین نتیجه‌ای دور از ذهن به نظر می‌رسد.

به گزارش ایمنا، صعود تیم پرسپولیس به مرحله بعد نیز تا حدودی قطعی شده است و این تیم در دیدار پایانی با خیال راحت‌تری به مصاف الدحیل قطر می‌رود.

صعود حتمی سپاهان از مرحله گروهی+ جدول تیم‌های دوم برتر گروه‌ها

کد خبر 709501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.