بستر حمل و نقل عمومی برای تردد معلولان یزد فراهم شد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان اینکه یزد، شهر دسترس‌پذیر برای تردد معلولان است، گفت: بستر حمل و نقل عمومی برای تردد معلولان یزد فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل شهرداری یزد، مهدی فعالی اظهار کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد برای تسهیل در تردد معلولان نسبت به تجهیز ۴۴ دستگاه اتوبوس به رمپ معلولان اقدام کرده است.

وی با اشاره به رویکرد سازمان حمل و نقل بار و مسافر مبنی بر تسهیل دسترسی معلولان به ناوگان حمل و نقل عمومی، افزود: تلاش کردیم که امکانات سازمان تا حد امکان برای این افراد مناسب‌سازی شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از جمله این اقدامات را مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوسی عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون سرپناه ۱۹۳ ایستگاه در شهر یزد در حال آماده‌سازی و اجرا برای استفاده معلولان است.

فعالی همچنین با اشاره به استفاده رایگان معلولان از اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل درون شهری یزد افزود: به این ترتیب افراد با معلولیت شدید و دارای کارت معتبر بهزیستی می‌توانند از اتوبوس‌های شهری به صورت رایگان استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال بستر تعدادی از ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر یزد را برای رفاه حال معلولان فراهم می‌کنیم، از اهتمام سازمان برای تحقق این مهم خبر داد.

کد خبر 709454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.