بهره مندی ۸۸۸ نفر از خدمات پزشکی بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از بهره مندی ۸۸۸ نفر از خدمات پزشکی بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه طی هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز دوشنبه سیزدهم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته بسیج ۲۶ تیم پزشکی عمومی و تخصصی به مناطق کم برخوردار استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی افزود: طی فعالیتی که تیم‌های پزشکی بسیج جامعه پزشکی در این ایام داشته‌اند ۵۳۷ نفر توسط پزشک عمومی و ۳۵۱ نفر توسط پزشک متخصص ویزیت شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: فضاسازی و برپایی ۳۱ ایستگاه صلواتی در سازمان و کانون‌های زیر مجموعه، دیدار ۳۶ نفر از اعضای هیئت اندیشه ورز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، حضور کانون‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، توزیع یک هزار و ۱۶۵ بسته بهداشتی و ۱۴۳ بسته‌های معیشتی، ارسال سه هزار و ۲۶۷ پیامک تبریک هفته مبارک بسیج به تمام اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه و نیز دیدار با سه خانواده معظم شهدای مدافع سلامت نیز از جمله فعالیت‌های این سازمان طی این هفته بوده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه بسیجی با همکاری دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی این مراسم از ۵۰ نفر پرستاران نمونه بسیجی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 709414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.