رشد سرقت ها در کرمانشاه متوقف شده است

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به متوقف شدن رشد 15 درصدی سرقت ها در استان و رسیدن آن به عدد صفر، گفت: امنیت مطلوب فعلی کرمانشاه را بدون شک مرهون تلاش ها و مجاهدت های کارکنان خدوم پلیس هستیم که شبانه روز برای انجام درست وظایف محوله تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار محمد رستمی امروز دوشنبه سیزدهم آذرماه در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان اظهار داشت: امروز توفیق خدمت به مردم شریف کرمانشاه در لباس مقدس پلیس نصیب ما شده است و باید قدر این فرصت را بدانیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و جلب رضایت آنها باعث خشنودی پروردگار و جلب رضایت خداوند خواهد شد، گفت: به فضل الهی و به واسطه خدمات گسترده مأموران زحمتکش انتظامی، پلیس جایگاه اجتماعی خوبی در میان آحاد مردم دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه طی ۶ ماه اخیر اتفاقات خوبی در حوزه ارتقا امنیت با تدابیر فرمانده انتظامی استان رخ داده است که شاید مهمترین آنها کاهش چشمگیر سرقت‌ها و برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر باشد.

وی با بیان اینکه در سه ماه ابتدایی سال جاری با رشد ۱۵ درصد سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بودیم، ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر این میزان به صفر رسیده و تلاش می‌کنیم با همت و پشتکار تک تک کارکنان انتظامی تا پایان امسال، سرقت روند کاهشی به خود بگیرد.

سردار رستمی تصریح کرد: در حوزه برخورد با مواد مخدر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و علاوه بر کشفیات فراوان انواع مواد، تعداد زیادی از خرده فروشان و معتادان متجاهر دستگیر و جمع آوری شده‌اند.

وی در پایان از اهتمام پلیس برای ارتقا روز افزون امنیت استان خبر داد و گفت: این امنیت باید به گونه‌ای باشد که همه مردم آن را به خوبی احساس کنند و ان شاالله عموم شهروندان در ماه‌های آتی شاهد وضعیت به مراتب مطلوب‌تری خواهند بود.

کد خبر 709412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.