همه بازیکنان انگیزه فوق العاده دارند تا مقابل الدحیل پیروز شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازیکنان انگیزه فوق العاده دارند تا مقابل الدحیل پیروز شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و الدحیل، اظهار داشت: دیشب، بزرگداشت حسین کلانی بود. برای او و همه پیشکسوتان پرسپولیس آرزوی سلامتی و بهروزی داریم. ان‌شاءالله همیشه خدا به آن‌ها سلامتی بدهد. همه حساسیت و سختی بازی مقابل الدحیل را می‌دانیم. تیم قابل احترام، حرفه‌ای و خوبی هستند. بازیکنان خوب و کادرفنی مجربی دارند.

وی افزود: بازیکنان ما هم انگیزه فوق العاده‌ای دارند تا بتوانند با پیروزی این بازی را تمام کنند. قطعاً باید سعی کنیم تمرکز خوبی در بازی داشته باشیم. هم در بخش دفاعی و هم در بخش حمله‌ای، باید از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید بتوانیم به موقع استفاده کنیم.

فردا روز باشکوهی برای پرسپولیس خواهد بود

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: خیلی مهم است که فرصت طلب باشیم. به نظرم با حضور گرم هواداران فردا روز با شکوهی برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود. امیداوریم بتوانیم با توجه به انگیزه زیادی که قطعاً به ما می‌دهند و انرژی خوبی که فردا شاهدش هستیم، ان‌شاالله نتیجه خوبی بگیریم و دل همه هواداران را شاد کنیم.

ما هم ۴ بازیکن خوبمان را نداریم

گل‌محمدی در مورد اینکه الدحیل چند بازیکن خوب خودش را در اختیار ندارد، عنوان کرد: آن‌ها تیم کاملی هستند. ما هم ۴ بازیکن خوبمان را نداریم. فقط کوتینیو و سمدو هستند که فردا بازی نمی‌کنند. یکی دو مصدوم آن‌ها هم رسیده‌اند. فکر می‌کنم با یک تیم خوب و کامل مقابل ما قرار می‌گیرند. ما هم انگیزه زیادی داریم. مطمئنم بچه‌ها می‌توانند یک بازی خوب همراه با ۳ امتیاز را به نمایش بگذارند.

ان‌شاالله فردا روز خوبی برای پرسپولیس باشد

گل‌محمدی در مورد حضور هواداران و اینکه نباید در کسب نتیجه عجول باشند تا بازیکنان تیم کار خودشان را انجام بدهند، اظهار داشت: فوتبال ۹۰ دقیقه است. هر اتفاقی ممکن است در بازی بیفتد. ممکن است گل هم بخوریم. قطعاً حمایت ۹۰ دقیقه‌ای هواداران می‌تواند خیلی کمک کند. پرشور تیمشان را تشویق کنند. بازوی قدرتمند تیم ما هستند. انگیزه فوق العاده‌ای از حضور و تشویق‌هایشان می‌گیریم. ان‌شاالله فردا روز خوبی برای پرسپولیس باشد.

همه بازیکنان انگیزه فوق العاده دارند تا مقابل الدحیل پیروز شویم

باتوجه به آلودگی زیاد، به هواداران زیاد نگفتم که بیایند

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه شرایط آب و هوایی ورزشگاه آزادی مساعد نیست و آیا اگر بازی به خاطر آلودگی هوا لغو شود پرسپولیس ضربه می‌خورد، گفت: نمی‌دانم، فعلاً که چیزی به ما اعلام نکرده‌اند. صحبتی هم شد ولی در بحث هماهنگی‌ها؛ فکر نمی‌کنم تاخیری در بازی ایجاد شود. متاسفانه آلودگی هوا زیاد است. خودم هم با توجه به این آلودگی زیاد به هواداران زیاد نگفتم که بیایند.

جان سخت شده‌ایم

وی افزود: به نوعی جان سخت شده‌ایم! ان‌شاالله همه مردم ایران سالم باشند. مراقب خودشان باشند. شرایط هوا فوق العاده بد است. صبح هم که از خانه بیرون آمدم، شرایط خیلی بد بود. ان‌شاالله اتفاقی برای کسی نیفتد. مسئولین باید فکری اساسی درمورد این مساله داشته باشند. تازه شروع سرما است که این اتفاق افتاده، هرچه جلوتر برویم شرایط بدتر می‌شود. ان‌شاءالله هوا خوب شود.

همه بازیکنان انگیزه فوق العاده دارند تا مقابل الدحیل پیروز شویم

احساسم این است که فردا فقط به برد احتیاج داریم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه امروز تکلیف صعود برخی تیم‌ها مشخص می‌شود و آیا آگاهی از نتیجه روی تیم فشار بیشتری وارد می‌کند یا تاثیر مثبت خواهد داشت، گفت: احساسم این است که فردا فقط به برد احتیاج داریم. هر نتیجه‌ای که در دیگر بازی‌ها ثبت شود، فقط باید ۳ امتیاز را بگیریم. بعد از آن تازه اگر نتایج بعضی بازی‌ها طور دیگری رقم بخورد ممکن است به تفاضل گل هم احتیاج داشته باشیم. فقط باید ببریم. تساوی تحت هر شرایطی دردی را از ما دوا نمی‌کند و فکر نمی‌کنم از گروه صعود کنیم. فردا فقط گرفتن ۳ امتیاز مهم است.

منبع: فارس

کد خبر 709407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.