کشف ۹۰۰ کیلو مواد افیونی در عملیات ویژه پلیس

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات ویژه و مقتدرانه پلیس در شهرستان‌های خاش و گلشن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در راستای کنترل، مراقبت و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های خاش و گلشن با رصد اطلاعاتی و پشتیبانی فنی مرکز استان، از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی مطلع و با انجام یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از جا به جایی محموله‌های سنگین مواد مخدر به مرکز استان دست یافتند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مأموران پلیس در این شهرستان‌ها در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی و با هدایت عملیاتی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرکز استان مناطق مورد نظر و تحرکات قاچاقچیان را در کنترل و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل‌های مورد نظر را داشتند که با اقدام متقابل مأموران انتظامی ۳ قاچاقچی را دستگیر و ۳ دستگاه خودروی سواری نیز از آنان توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات مقتدرانه پلیس در مجموع ۹۰۰ کیلو گرم انواع مواد افیونی شامل تریاک و حشیش کشف شد.

کد خبر 709400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.