۱۲۴ هزار بسته کمک مومنانه در تهران توزیع می‌شود

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: در راستای کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت، بزرگترین رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در قالب توزیع ۱۲۴ هزار بسته حمایتی و یک هزار و ۲۴ سری جهیزیه و لوازم التحریر در پایتخت برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و دبیرکل ستاد کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت در نشست خبری این کنگره که امروز- سیزدهم آذرماه- در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات برای فراهم کردن زمینه برگزاری کنگره از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز و ۲۸ کارگروه و کمیته در این خصوص تشکیل و فعال شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و ایجاد حساسیت و توجه در سطح جامعه نسبت به این مهم است و تمامی بخش‌های فرهنگی، نیروهای مسلح، مدیریت شهری و رسانه‌ها در این خصوص مشارکت و همراهی کامل دارند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: برگزاری مرحله نخست کنگره از امروز آغاز می‌شود که هدف اصلی این مرحله، آشنایی نونهالان، نوجوانان و جوانان با زندگی و راه و آرمان شهدا است.

سردار حسن زاده بیان کرد: مرحله دوم کنگره نیز ۲۰ تا ۳۰ دی ماه امسال برگزار می‌شود که شاهد فضاسازی رسانه‌ای، تبلیغاتی و تولید و انتشار محتواهای غنی رسانه‌ای در سطح شهر تهران و محلات مختلف هستیم.

وی گفت: در همین زمینه، بزرگترین رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در قالب توزیع ۱۲۴ هزار بسته حمایتی و یک هزار و ۲۴ بسته جهیزیه و لوازم التحریر در پایتخت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: دوم تا ۱۲ بهمن نیز مرحله سوم و گام اصلی کنگره با محوریت موضوع فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد که اجرای این مرحله نیز در قالب مشارکت همگانی با شعار «تهران شهر شهدا» است.

وی بیان کرد: توجه ما به تولیدات فرهنگی و هنری بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر برنامه‌های ویژه نونهالان و نوجوانان و بهره برداری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و مردمی است.

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: چهارمین مرحله از کنگره نیز در روز ۱۲ بهمن به عنوان اوج فعالیت کمیته‌ها بعد از برگزاری کنگره اصلی خواهد بود.

وی عنوان کرد: سه هزار و ۳۳۱ شهید، محل شهادتشان در سطح شهر تهران از جمله انفجار ناشی بمب گذاری در مناطق مختلف است ضمن اینکه شهدای ادیان توحیدی هم در این کنگره به صورت خاص مورد توجه قرار دارد.

منبع: فارس

کد خبر 709368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.