۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کشف ۴ تن حشیش در بندر چابهار

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از موفقیت مرزبانان و کشف بیش از چهار تن مواد افیونی از نوع حشیش در مرزهای دریایی جنوب‌شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کنترل مرزهای آبی دریای عمان، اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب‌های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت دو باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جا به جایی محموله‌های سنگین مواد افیونی در محدوده آب‌های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند.

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، طی یک عملیات مقتدرانه قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک‌های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنها را در دریا زمین گیر و ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه در این رابطه ۶ نفر دستگیر و یک لنج توقیف شده است، افزود: با هوشیاری مرزبانان ۴ تن و ۵۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۱۷۹ هزار و ۱۰۰ عدد انواع دارو خارجی قاچاق کشف شد.

گودرزی مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت ناامن دانست و گفت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی بر مرزهای کشور، با هرگونه باندهای کلان قاچاق مواد افیونی در مرزها به صورت قاطع و سخت برخورد خواهند کرد.

کد خبر 709343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.