کشف ۱۷۶ کیلو مواد مخدر از منزل یک قاچاقچی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری یک قاچاقچی با کشف ۱۷۶ کیلو مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متمرکز روی عناصر خرید و فروش مواد مخدر مشخص شد، فردی ساکن در یکی از روستاهای شهرستان جاسک در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی حشیش و تریاک را از قاچاقچیان استان‌های شرقی کشور خریداری و در مخفیگاهش پنهان کرده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات مأموران مشخص شد متهم در صدد انتقال مواد مخدر به استان‌های همجوار است، افزود: بلافاصله برای جلوگیری از توزیع مواد مخدر اکیپی از مأموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به مخفیگاه متهم اعزام و در یک فرصت مناسب وی را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۱۰۶ کیلو و ۳۷۵ گرم حشیش و ۷۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک جمعاً ۱۷۶ کیلو ۷۷۵ گرم مواد کشف شد.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، گفت: جلوگیری از ورود و انتقال مواد مخدر، یکی از اقدامات پلیس است که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی حاصل از مواد مخدر می‌شود.

کد خبر 709331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.