جابه‌جایی سرمربی کشتی آزاد در این برهه درست نبود/ تیم ملی با هدایت کاوه هم موفق می‌شود

سرمربی سابق تیم ملی کشتی گفت: جابه‌جایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در زمان درستی اتفاق نیفتاده است، زیرا هر سرمربی باید ۴ سال در تیم حضور داشته باشد، اما وقتی که درستکار استعفا داده است، چاره دیگری جز تغییر وجود ندارد.

محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره استعفای پژمان درستکار از هدایت تیم ملی کشتی آزاد و روی کار آمدن محسن کاوه به جای وی اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توان در خصوص روی کار آمدن محسن کاوه اظهار نظر کرد و باید منتظر ماند و دید که در المپیک چه نتایجی رقم خواهد خورد، اما به‌طور کلی با توجه به استعفای درستکار بالاخره یک نفر باید جای وی قرار می‌گرفت و محسن کاوه از نظر تعامل با فدراسیون تنها گزینه‌ای بود که می‌شد انتخاب کرد.

وی افزود: گویا برای فدراسیون بهترین گزینه محسن کاوه بود، چراکه وی چند سال است که با این سازمان همکاری دارد و ارکان فدراسیون به کاوه اعتماد کامل دارند؛ در واقع هر دو طرف با شناخت از یکدیگر این همکاری را آغاز کرده‌اند.

قهرمان سابق کشتی جهان گفت: فکر نمی‌کنم کسی خارج از فدراسیون این مسئولیت را قبول می‌کرد؛ چراکه در سال‌های گذشته چنین اتفاقی رقم خورده است.

کارشناس کشتی با اشاره به عملکرد درستکار در تیم ملی تصریح کرد: عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در زمان درستکار مطلوب بود، اما این اواخر به رقبای سطح بالا نتایج را واگذار کردیم، به‌طور کلی مدال‌های خوبی به دست آوردیم، در حال حاضر نیز یکدلی فدراسیون، تیم و کادر فنی می‌تواند نقش بسزایی در موفقیت کشتی کشورمان داشته باشد.

وی بیان کرد: از نظر قانونی این جابه‌جایی در زمان درستی اتفاق نیفتاده است، چراکه هر سرمربی باید ۴ سال در تیم حضور داشته باشد، اما وقتی که پژمان درستکار استعفا داده است، چاره دیگری وجود ندارد.

طلایی تاکید کرد: در حال حاضر تنها همدلی به موفقیت تیم کمک می‌کند، چراکه ملی‌پوشان ما عنوان‌دار هستند و مزه حضور در میدان‌های بین‌المللی را از نزدیک چشیده‌اند.

کد خبر 709328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.