نخستین نسخه اطلس اجتماعی شهر رونمایی می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: نخستین نسخه اطلس اجتماعی شهر اصفهان در منطقه ۱۲ با عنوان «یاریگران اجتماعی شهر» پانزدهم آذر رونمایی می‌شود.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رونمایی از نخستین نسخه اطلس اجتماعی شهر اصفهان در منطقه ۱۲ با عنوان «یاریگران اجتماعی شهر» در راستای افزایش بهره‌وری اجتماعی برای فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: در اطلس‌های قبلی تنها آمار و اطلاعات ارائه می‌شد، اما در این اطلس جدید به‌جز آمار و اطلاعات موارد دیگری از جمله راهکارهای رفع معضلات و برخورد با مشکلات اجتماعی نیز بیان می‌شود.

نخستین نسخه اطلس اجتماعی شهر رونمایی می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه شامل سرفصل‌هایی از جمله جمعیت‌شناسی اجتماعی مناطق و محلات، کارگاه‌های آموزشی مسئله‌محور اجتماعی بر اساس مسائل منطقه و محله، کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و دانش‌افزایی اجتماعی کنشگران و فعالان فرهنگی و اجتماعی است.

رسالت گفت: نکته مهم این برنامه این است که این اطلس در آینده سند مساعدتی به مراکز فرهنگی شهر اصفهان می‌شود و تمام مراکز فرهنگی شهر اصفهان در آینده برای برگزاری برنامه‌های خود بر اساس راهبردهای این اطلس حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: این برنامه روز چهارشنبه، پانزدهم آذر از ساعت ۱۵:۳۰ در خانه وزنه‌برداری استان اصفهان واقع در خیابان ملک‌شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 709285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.