استعدادهای جدیدی در مسابقات سراسری قرآن کریم حضور داشتند

داور مسابقات سراسری قرآن کریم از شرکت افراد جوان و با استعداد در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: این افراد می‌توانند تا سال‌ها در این عرصه فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید احمد میریان آکنده امروز _ دوشنبه سیزدهم آذر_ در حاشیه مسابقات سراسری قرآن کریم به تبیین دستاوردهای این رویداد ملی در خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: در هر دوره شاهد حضور استعدادهای تازه و جوان هستیم که این امر نشان دهنده سوق جوانان به فعالیت‌های قرآنی است.

وی افزود: با وجود اینکه عنوان و لفظ مسابقه با استرس همراه است و این امکان وجود دارد که متسابقین آن گونه که باید رقابت نکنند، اما برآیند مسابقات بسیار خوب بود.

این کارشناس قرآنی در خصوص حضور استعدادهای تازه در این رویداد، خاطرنشان کرد: این اتفاق انگیزه را برای حضور فعالان قرآن تازه وارد دو چندان خواهد کرد و با فراهم شدن این بستر، زمینه برای جوانان و نوجوانان مهیا شده تا بتوانند خود را محک بزنند.

میریان آکنده با اشاره به راهیابی افرادی که نخستین حضورشان را در بخش حفظ و ترتیل تجربه می‌کنند، ادامه داد: این افراد سال‌ها می‌توانند در جامعه قرآنی بدرخشند.

وی با اشاره به تحولی که برگزاری این رویداد در فعالیت‌های قرآنی استان‌های میزبان ایجاد می‌کند، اضافه کرد: از آن جا که مشکل اصلی ما عدم رفاقت و مأنوس بودن خانواده‌ها با قرآن است، متمرکز نبودن این مسابقات در یک استان سبب می‌شود تا خانواده‌ها با حضور در این رویداد انگیزه پیدا کنند تا فرزندان خود را به سمت فعالیت‌های قرآنی سوق دهند.

کد خبر 709284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.