ترکیب احتمالی سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز در مکه

تیم فوتبال سپاهان در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خود در آسیا، مهمان الاتحاد عربستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل خود در حالی در ورزشگاه ملک عبدالعزیز مکه به مصاف الاتحاد عربستان می‌رود که هادی محمدی و محمدجواد حسین‌نژاد را به دلیل اخراج در بازی قبلی برابر نیروی هوایی عراق در اختیار نخواهد داشت و امید نورافکن نیز همچنان به دلیل مصدومیت شرایط بازی را ندارد. با این شرایط خوزه مورایس برای بازی پیش رو تنها دو مدافع تخصصی خواهد داشت و از این حیث در پست دفاع وسط محدودیت دارد.

خط دفاع، چالش اصلی مورایس برابر الاتحاد

پیام نیازمند که ستاره سپاهان در بازی پیش بود و در تیم منتخب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا هم قرار گرفت یکی از مهم‌ترین مهره‌های تیم خواهد بود که درون دروازه خواهد ایستاد. اما غیبت هادی محمدی و جدایی نیلسون جونیوز از سپاهان باعث شده است این تیم تنها دو مدافع تخصصی یعنی محمد دانشگر و سیاوش یزدانی را برای بازی با الاتحاد داشته باشد، هرچند محمد قربانی نیز توانایی بازی در پست دفاع وسط را دارد و در صورت لزوم شاید حتی به او بازی هم برسد. در هر صورت دو مدافع وسط مورایس برای بازی حساس با الاتحاد از بین این سه بازیکن انتخاب می‌شوند. در دفاع چپ مانند همه بازی‌های این فصل میلاد زکی‌پور به کار گرفته خواهد شد، اما اوضاع در دفاع راست ممکن است کمی متفاوت با دیدارهای پیشین باشد، ممکن است مانند بازی قبل که رامین رضائیان به یک خط جلوتر منتقل شده بود، در این بازی هم او جلوتر بازی کند و شاید آریا یوسفی، جایگزین رضائیان در دفاع راست شود.

احتمال بازگشت دابو به ترکیب اصلی

خط هافبک سپاهان شاید پرکارترین منطقه سپاهان در بازی سخت با الاتحاد باشد، به همین دلیل مورایس احتمالاً از دو هافبک دفاعی در ترکیب استفاده خواهد کرد. در صورتی که از محمد قربانی در خط دفاع استفاده شود، برایان دابو در کنار کریمی خط هافبک سپاهان را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آنها فرشاد احمدزاده یا رضا اسدی به کار گرفته می‌شوند. البته در صورتی که مورایس از یزدانی و دانشگر در قلب دفاع استفاده کند، این محمد قربانی خواهد بود که در کنار محمد کریمی دو هافبک دفاعی تیم می‌شوند.

بازگشت شهریار به نوک خط آتش سپاهان

هرچند شهریار مغانلو در دیدار حساس با نیروی هوایی عراق نیمکت‌نشین بود و از او تنها در یک نیمه استفاده شد اما به احتمال فراوان او با رهایی کامل از بند مصدومیت، در ترکیب اصلی سپاهان و به عنوان مهاجم نوک به کار گرفته خواهد شد. کمی عقب‌تر از او اما احتمال بازی کردن رامین رضائیان به عنوان وینگر راست زیاد است و در سمت چپ نیز فرشاد احمدزاده یا رضا اسدی حضور خواهد داشت. البته احتمالات دیگری هم در مورد وینگر چپ سپاهان وجود دارد و آن بازی کردن آریا یوسفی است که در این صورت محمد کریمی همچون بازی پیش، دفاع راست می‌شود و فرشاد احمدزاده در کنار رضا اسدی در خط هافبک به کار گرفته می‌شود.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر الاتحاد عربستان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، محمد کریمی، برایان دابو (سیاوش یزدانی)، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، رامین رضائیان و شهریار مغانلو

کد خبر 709282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.