نجات ۸۲ شهروند از حریق و حوادث توسط آتش‌نشانان اصفهان

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته ۲۰۸ مورد عملیات امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی انجام شده است، گفت: آتش‌نشانان در اجرای این مأموریت‌ها موفق شدند جان ۸۲ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث و آتش‌سوزی‌ها را نجات دهند.

‌امید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار می‌کند: در هفته گذشته ۱۰ هزار و ۷۰۴ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برقرار شد که کارشناسان ستاد فرماندهی، پاسخگوی این تماس‌ها بودند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۰۸ مورد عملیات امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی در هفته گذشته انجام شده است، افزود: از این تعداد ۸۸ مورد حریق و ۱۲۰ مورد حادثه و خدمات ایمنی بوده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: آتش‌نشانان در اجرای این مأموریت‌ها موفق شدند جان ۸۲ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث و آتش‌سوزی‌ها را نجات دهند.

باقری گفت: به‌منظور افزایش سرعت امدادرسانی و جلوگیری از خسارات جانی و مالی شهروندان، در هفته گذشته ۵۸ مورد استقرار اطفائیه در نقاط حساس و پرتردد شهر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از خسارات، ۹۹ مورد گشت ایمنی در راستای شناسایی نقاط مخاطره‌آمیز سطح شهر توسط آتش‌نشانان انجام شده است.

کد خبر 709222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.