رسانه میدان‌دار اصلی جنگ ترکیبی امروز است

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در جنگ ترکیبی کنونی قدرت بی‌حد و حصر رسانه نقش اصلی را برعهده دارد و رسانه میدان‌دار عرصه نبرد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه _یکشنبه دوازدهم آذر_ در مراسم تجلیل از هنرمندان بسیجی حائز رتبه‌های برتر در جشنواره‌های مختلف که در سالن جلسات شهید پرویز فرماندهی سپاه حضرت صاحب الأمر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: هنرمندان با خلق آثار هنری ارزشمند برای همیشه در اذهان مخاطبان ماندگار می‌مانند و هر اندازه بتوانیم زبان هنر را به مفاهیم و مبانی دینی و ارزشی نزدیک کنیم تاثیرگذارتر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات جنایت‌کارانه اسرائیل در غزه عنوان کرد: هنرمندان باید ظرفیت‌های هنری خود را در دفاع از مظلومان عالم به میدان آورند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الأمر (عج) خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر انجام جهاد تبیین تأکید دارند و این امر مهم جز با بهره‌مندی از جلوه‌های مختلف هنری امکان ندارد و ماندگار نمی‌شود، به ویژه در شرایط کنونی و توسعه بی حد و اندازه جبهه رسانه‌ای.

سردار آتانی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی کنونی قدرت بی‌حد و حصر رسانه نقش اصلی را برعهده دارد و رسانه میدان‌دار عرصه نبرد است، اضافه کرد: بیان شیوا، اشعار پرمحتوا و آثار هنری خوب به زیبایی می‌توانند گویای حقایق رخ داده در حوادث روز سیاسی دنیا بوده و آن را به تصویر بکشند.

وی ادامه داد: هنرمندان سرشار از عاطفه و احساس هستند و هرکجا که عاطفه زلال و پاک انسان به میدان آید غوغا به پا می‌کند. ما محکوم به پیروزی هستیم و هرگز از این هدف خود کوتاه نمی‌آییم ضمن اینکه آمریکا محکوم به شکست است و تجربه جنگ غزه نشان داد که امریکایی‌ها در سراشیبی این شکست قرار دارند.

فرمانده سپاه استان با تأکید بر اینکه دل‌های مستحکم و تزلزل ناپذیر ملت ایران، قدرت ساز است، ادامه داد: ما پیروزیم به واسطه اینکه رهبری بزرگ داریم؛ بنابراین باید رهبری بزرگ را در همه جا بزرگ بشماریم، ما پیروز هستیم چون ملت و مکتب بزرگی داریم و باید قدر ملت خود را بدانیم.

سردار آتانی خطاب به اهالی فرهنگ و هنر حاضر در این مراسم، تاکید کرد: ماندگار کردن این ادبیات بزرگ در قلم، بیان و آثار هنری شما هنرمندان نهفته است که باید آن را وارد صحنه کنید.

برقراری پیوند بین فعالیت‌های فرهنگی با مبانی ارزشی انقلاب

حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز در این مراسم تجلیل از هنرمندان بسیجی حائز رتبه‌های برتر در جشنواره‌های مختلف که در سالن جلسات شهید پرویز فرماندهی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) برگزار شد، تصریح کرد: برقراری پیوند بین فعالیت‌های فرهنگی و هنری با مبانی ارزشی انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری مأموریت جدی ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین است.

وی اضافه کرد: امیدواریم حوزه فرهنگ و هنر استان در کنار فعالیت‌های موضوعی بسیج در عرصه‌های فرهنگ و هنر و رسانه بتواند جلوه درخشان‌تری را در ایام پیش رو داشته باشد. البته با توجه به نگاه هدفمند و منسجم دولت سیزدهم به حوزه فرهنگ و هنر باید در این عرصه بیش از هر زمان دیگری وفور توجه به ارزش‌های دینی، انقلابی و بسیج نمایان باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین گفت: باید فرصت کنونی مغتنم شمرده شود و هرکس متناسب با موقعیتی که دارد به شایستگی نقش‌آفرینی کند، ما نیز در نگاه برنامه‌محور خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین متمرکز در این موضوع خواهیم بود.

کد خبر 709209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.