بزرگترین کمپ ورزشی شرق کشور در مشهد افتتاح خواهد شد

شهردار منطقه ١٢ مشهد گفت: بزرگترین کمپ ورزشی شرق کشور با ۶ هزار مترمربع مساحت طی ماه آینده در اقدسیه کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، مهدی خداشناس امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در حاشیه حضور در مرکز ١٣٧ به منظور پاسخگویی به شهروندان، اظهار کرد: با اعتباری بالغ بر ٢٧٠ میلیارد تومان در محدوده الهیه و شاهنامه منطقه ۱۲ شهرداری مشهد پروژه‌هایی اجرا یا در دست اقدام است.

وی از اجرای عملیات آسفالت طی روزهای اخیر به متراژ ١١٠ هزار متر آسفالت در منطقه شاهنامه خبر داد و افزود: تقاطع آزادگان و پیاده‌روهای آن با همت مدیران شهری اجرا شده است که طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه ١٢ مشهد ادامه داد: بالغ بر ٢٧ هزار متر مربع فضای سبز در محدوده تقاطع آزادگان اجرا کردیم، همچنین بیش از ١٠ هزار متر مربع پیاده‌روسازی در این محدوده داشتیم که در نوع خود بی‌نظیر بود.

خداشناس از افتتاح پارک شهری در محدوده رحمانیه در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: بزرگترین کمپ ورزشی شرق کشور با ۶ هزار متر مربع مساحت نیز طی ماه آینده در اقدسیه کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی گفت: در محدوده منطقه ١٢ عملیات اجرای چند تقاطع هم‌سطح، احداث دو پارک بزرگ شهری در امتداد پارک چهل بازه حدفاصل نمایشگاه تا پل پرتوی، احداث باغ راه شاهنامه به عنوان بزرگترین باغ راه سطح شهر به طول ۶ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه ١٢ مشهد با اشاره به پروژه‌های فنی و عمرانی منطقه افزود: در محدوده الهیه اجرای نهضت آسفالت با اعتباری بالغ بر ٨٠ میلیارد تومان اجرا خواهد شد، همچنین پیاده‌روسازی محورهای اصلی الهیه و مجیدیه نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 709133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی مشهدی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    واقعا منطقه الهیه و امیریه و اطراف انها پیاده رو خیلی کم دارد بیشتر خاکی وناهموارو تاریک است پارکینگ بزرگ کامیون ها تریلی ها شده پر زمین ها ی رها شده میباشد