کشف اموال قاچاق به ارزش ۳۲۰ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی ۴ در ۲۲۵ نقطه سطح استان و کشف اموال قاچاق به ارزش ۳۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، مرتضی جوکار امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: طرح پیشگامان امنیت انتظامی ۴ پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم در اقصی نقاط استان توسط مأموران جان بر کف پلیس پیشگیری انجام شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح هزار و ۶۶۷ متهم دستگیر، همچنین ۴۴ قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری کشف و از قاچاق منابع ملی با کشف ۹۷ هزار لیتر سوخت قاچاق جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به کشور ادامه داد: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شد تعداد ۵۷۳ نفر از مترددین غیرمجاز را که از مرز گذر کرده و وارد کشور شده بودند، دستگیر کنند.

جوکار ادامه داد: مقدار یک تن و ۴۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و ۲۲۳ معتاد و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: ارزش اموال مکشوفه قاچاق در فضای حقیقی بنا به گفته کارشناسان بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به برخورد جدی با خودروهای ناهنجار در جامعه و توقیف ۲۲ دستگاه خودروی شوتی اشاره کرد و گفت: پلیس استان در راستای برخورد با وسائط نقلیه متخلف و فاقد پلاک تعداد ۲۶۲ خودرو و موتور سیکلت را توقیف و روانه پارکینگ کرده است.

جوکار از تداوم طرح‌های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس پیشگیری در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: طرح‌های عملیاتی در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد و تمام تلاش ما این است که احساس امنیت در سطح استان حاکم شود.

کد خبر 709111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.