آمادگی شهرداری برای رفع بلاتکلیفی پروژه مجتمع چندمنظوره آذرآب در اراک

مدیر منطقه یک شهرداری اراک از اعلام آمادگی شهرداری این شهر برای رفع بلاتکلیفی ساخت پروژه چند منظوره شرکت آذرآب خبر داد.

حسین زندیه وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، با اشاره به برگزاری جلسات بررسی پروژه آذرآب که در ناحیه شهر صنعتی اجرا خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به نظر مساعد مدیریت شرکت آذرآب و پیگیری‌های منطقه یک شهرداری برای رفع بلاتکلیفی پروژه چند منظوره آذرآب، جلسه‌ای با حضور مدیر عامل و اعضای کمیته فنی این شرکت تشکیل و در نهایت با عنایت به اینکه شهرداری دیدگاه حمایتی ویژه‌ای نسبت به صنایع دارد، مقرر شد برای تسهیل در روند اجرای آن برخی از مباحث پروژه اصلاح شود.

وی افزود: هم‌اکنون شرکت آذرآب طرح‌های اصلاحی خود در خصوص اجرای پروژه مجتمع چندمنظوره شهر صنعتی را به منطقه یک شهرداری ارائه داده و این موضوع با جدیت ویژه‌ای درحال پیگیری است تا در اسرع وقت خطرهایی که گودبرداری چندین ساله پروژه به وجود آورده، برطرف شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اراک تصریح کرد: حدود یک دهه پیش بخشی از مجتمع ورزشی آذرآب در شهر صنعتی در راستای ساخت یک مجتمع چند منظوره تجاری، مسکونی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی تخریب شد.

زندیه اضافه کرد: گود به نسبت عمیقی در این محل حفر و بنا بر مسائل داخلی شرکت آذرآب ادامه اجرای پروژه متوقف و گود برداری مذکور به صورت بلاتکلیف رها شد تا اینکه به دنبال افزایش احتمال بروز حادثه، ورود دادستانی و صدور دستوراتی برای رفع این بلاتکلیفی را به دنبال داشت.

وی تاکید کرد: شهرداری اراک برای رفع سریع‌تر خطرات این گودبرداری و حمایت از صنایع نهایت تلاش خود را برای اصلاح طرح پروژه چندمنظوره آذرآب و همچنین اجرای آن خواهد داشت.

مدیر منطقه یک شهرداری اراک ادامه داد: با توجه به تأکیدات شهردار اراک و اعضای شورای اسلامی شهر از هیچ کمکی در این زمینه کوتاهی نخواهد شد.

کد خبر 709088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.