طرح جامع شهرستان گرمسار باید تا پایان سال نهایی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: طرح جامع شهرستان گرمسار باید تا پایان سال نهایی شود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، محمد حمیدی امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با موضوع بررسی طرح جامع شهر گرمسار، اظهار کرد: طرح جامع یک برنامه بالادستی است، بنابراین ملاحظات مردمی باید لحاظ شود و بر اساس استاندارد و ضوابط فنی تصمیمات اتخاذ شود.

وی افزود: تصمیمات مرتبط با طرح جامع باید با برآورد حداکثری خواسته‌های مردم اتخاذ شود که در غیر این‌صورت سبب نارضایتی‌های مردم خواهد شد و مشکلاتی را برای شهرها به وجود می‌آورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: جلسه بررسی کارشناسی طرح جامع گرمسار باید هر دو هفته برگزار شده و تا پایان سال جمع‌بندی و نهایی شود.

حمیدی تصریح کرد: طی دو هفته آینده باید جلسه در شهرداری برگزار شده و دغدغه‌های شهرداری و شورای شهر مطرح و بررسی شوند.

وی ادامه داد: در بررسی طرح، نقشه‌ها و مغایرت‌ها باید تغییرات معابر و ضوابط مورد توجه قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: مشاور طرح در راستای تدوین این طرح در خصوص بافت فرسوده باید مشوق‌ها را در نظر بگیرد.

کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با موضوع بررسی "طرح جامع شهر گرمسار " به ریاست محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سالن معاونت عمرانی استانداری در حال برگزاری است.

کد خبر 709054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.