مهارت‌آموزی پایه اصلی تأمین نیروی انسانی و مبنای توسعه پایدار است

استاندار هرمزگان گفت: مهارت‌آموزی پایه اصلی تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و مبنای توسعه پایدار است بر همین مبنا هم فولاد هرمزگان نیز در راستای آموزش مهارت‌های مختلف امکانات مورد نیاز آزمایشگاهی در سطح استان را تأمین کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، ظهر امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار، آزمایشگاه مواد و متالوژی دانشگاه هرمزگان با حمایت شرکت فولاد هرمزگان افتتاح شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این آزمایشگاه، اظهار کرد: مهارت آموزی پایه اصلی تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و مبنای توسعه پایدار است بر همین مبنا هم فولاد هرمزگان نیز در راستای آموزش مهارت‌های مختلف امکانات مورد نیاز آزمایشگاهی در سطح استان را تأمین کرده است.

وی افزود: همچنین هنرستان جوار فولاد نیز وجود دارد که دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در این هنرستان تحصیل می‌کنند و با دریافت آموزش‌های لازم در آینده می‌توانند جذب این صنعت شوند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه برنامه داریم با همکاری دانشگاه هرمزگان و شرکت فولاد بتوانیم دانشکده متالوژی در آینده ایجاد شود، گفت: به دنبال احداث دانشگاه تخصصی فولاد هستیم و مذاکراتی با وزیر علوم انجام شده و امیدواریم این کار در آینده به نتیجه برسد.

دوستی تصریح کرد: امروز هم با همکاری شرکت فولاد هرمزگان تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز دانشگاه تأمین شد و در گام‌های بعدی امیدواریم یک آزمایشگاه برای آزمایشات مورد نیاز کالاهای صادراتی و وارداتی و صنعت استان نیز این شرکت ایجاد کند.

کد خبر 709046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.