تولید نماهنگ سردار عشق در آذربایجان‌شرقی

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نماهنگ سردار عشق با مشارکت و حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در دست تولید است که به‌زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، طاهر پورمحمد اظهار کرد: نماهنگ سردار عشق با حمایت و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی و با سرپرستی و اجرای علی برهانی مراحل تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد که پس از پایان پروژه طی مراسمی رونمایی و در رسانه‌های استانی و ملی منتشر خواهد شد. این نماهنگ با محوریت یکی از ماندگارترین فرماندهان هشت سال دفاع مقدس شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر همیشه سرافراز عاشورا است.

وی افزود: تولید نماهنگ سردار عشق به همت اهالی منطقه شادآباد مشایخ دیار علامه طباطبایی و قطران شاعر نامدار ایرانی، یکی از محلات قدیمی در بخش مرکزی تبریز تولید می‌شود. این منطقه که ۲۲ شهید والامقام را تقدیم اسلام و قرآن کرده است و اکثر این شهیدان به عنوان داوطلب و بسیجی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شده‌اند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: گروه سرود لاله‌های شادآباد کار خود را با یک گروه متشکل از ۳۰ دانش‌آموز آغاز و هم‌اکنون سرود سردار عشق را با اجرای ۱۰۰ دانش‌آموز انجام می‌دهند.

کد خبر 709032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.