قیمت بیت کوین امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۲

بیت کوین حمایت ۳۸ هزار دلاری را به واسطه تثبیت خود دارد و برآورد می‌شود بتواند تا سطح ۴۰ هزار دلار حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روند تغییرات قیمت بیت کوین و پیش بینی قیمت آن در روز آتی به شرح زیر است:

بیت کوین به خوبی توانست با یک کندل قوی از سطح مقاومتی ۳۸ هزار دلار عبور کند پیش روی این رمز ارز محدوده مقاومتی ۴۰ هزار دلار وجود دارد، کندل امروز باید تکمیل شود تا ببینیم چه سیاستی را پیش روی خود خواهد داشت، به هر حال حمایت ۳۸ هزار دلاری را به واسطه تثبیت خود دارد و برآورد می‌شود بتواند تا سطح ۴۰ هزار دلار حرکت کند.

پیش بینی بازار فردا: کندل روز گذشته به صورت صعودی ثبت شده و برآورد می‌شود در بازار فردا بتواند به محدوده ۴۰ هزار دلار برسد، پیش بینی می‌شود روند قیمت به صورت صعودی خواهد باشد، باید رفتار بیت کوین را در محدوده ۴۰ هزار دلار با دقت بررسی کرد، کوچک‌ترین واکنش منفی می‌تواند قیمت را تا سطح ۳۸ هزار دلار کاهش دهد.

قیمت بیت کوین امروز ۱۱ آذر ۱۴۰۲

حمایت: ۳۵ هزار ۷۸۲ دلار، ۳۸ هزار ۸۰۱ دلار، خط روند میانی و کف کانالی صعودی.

مقاومت: ۴۰ هزار ۱۷ دلار، سقف کانال صعودی.

پیش بینی فردا: بیت کوین به خوبی توانست با یک کندل قوی از سطح مقاومتی ۳۸ هزار دلار عبور کد حالی پیش روز این رمز ارز محدوده مقاومتی ۴۰ هزار دلار وجود دارد، کندل امروز باید تکمیل شود تا ببینیم چه سیاستی را پیش روی خود خواهد داشت، به هر حال حمایت ۳۸ هزار واحدی را به واسطه تثبیت خود دارد و برآورد می‌شود بتواند تا سطح ۴۰ هزار دلار حرکت کند.

قیمت بیت کوین امروز ۱۱ آذر ۱۴۰۲

مکدی: سیگنال خرید صادر کرده است

ار اس ای: در حال رسیدن به سطح مقاومتی خط روند است و همچنین در محدوده ۷۰ واحدی است، در صورت صعودی بیت کوین به بالای ۴۰ هزار واحد ار اس ای به منطقه بیش فروش می‌رسد.

کد خبر 709015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.