۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
دوران سخت بورس تمام شد

کارشناس اقتصادی با تأکید بر سودآورتر بودن بورس نسبت به دیگر بازارها گفت: در این برهه از سال بورس در شرایط متعادلی قرار گرفته است.

محمدرضا شهنام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره چشم‌انداز بازاربورس تا پایان سال جاری اظهار کرد: با توجه به انقباضی بودن بودجه پیشنهادی و قرارگیری در نیمه پایانی سال بنا بر روال سال‌های گذشته، دوران سخت بورس برای سال جاری به پایان رسیده است و احتمالاً شرایط بهتری را خواهیم داشت.

به گفته وی در مجموع نگاه بلندمدت به بازار بورس، منفعت‌آور است، به‌طوری‌که افراد با سپرده‌گذاری در این بازار و صبوری بیشتر می‌توانند به سود بالاتری در مقایسه با بازارهای دیگر دست پیدا کنند و حداقل سودی بیشتری از سپرده‌های بانکی نصیب فرد می‌شود.

کارشناس اقتصادی یادآور شد: سودآوری در این مسیر نه برای نوسان گیرانی که به‌طور مداوم در حال ورود و خروج به این حوزه هستند، بلکه برای سرمایه‌گذار عادی که با هر اتفاقی، اقدام به خروج سرمایه خود نکند و نگاهی بلندمدت به سرمایه‌گذاری داشته باشد. می‌تواند وجود داشته باشد.

شهنام‌پور با تأکید بر سودآورتر بودن بورس نسبت به دیگر بازارها بیان کرد: در این برهه از سال بورس در شرایط متعادلی قرارگرفته است.

کد خبر 708935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.