لزوم کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط یک متروی اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: انتظار داریم در دوره جدید مدیریتی، سرفاصله حرکت قطارها در خط یک مترو کاهش پیدا کند و خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود و به مرور به سمت بومی‌سازی حرکت کنیم، همچنین به مباحث فرهنگی و اقتصادی و درآمدزایی که در شرکت مترو قابلیت بهره‌برداری دارد، توجه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس صبح امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان اظهار کرد: یکی از راه‌های اصلی کاهش و کنترل آلودگی هوا استفاده از حمل‌ونقل ریلی است.

وی با بیان اینکه تا به حال سرمایه‌گذاری خوبی برای تجهیز مترو انجام شده است و تا ۱۲۰ هزار نفر جابه‌جایی مسافر دارد، افزود: در حال حاضر وضعیت مناسبی داریم، اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیادی داریم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر اهمیت کاهش سرفاصله حرکت مترو و استفاده تعداد بیشتری از شهروندان تصریح کرد: با راه‌اندازی خط دو مترو و خطوط حومه‌ای شاهین‌شهر و بهارستان روزبه‌روز بر وظایف و اهمیت کار شرکت مترو افزوده می‌شود، از این‌رو نیاز است برنامه‌ریزی‌ها بلندمدت و دقیق‌تری انجام شود.

حق‌شناس ضمن تقدیر از زحمات «علیرضا خورزنی» مدیرعامل سابق شرکت متروی منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: این شرکت در این مدت به تثبیت رسید و با کارکنان ارتباط خوبی برقرار شد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای «هادی کریمی» مدیرعامل جدید این شرکت گفت: وی از مدیران جوان و متعهد است و در زمینه حمل‌ونقل ریلی تجربه خوبی دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان انتظارات از مدیریت جدید شرکت مترو اظهار کرد: انتظار داریم در دوره جدید مدیریتی سرفاصله زمانی حرکت قطارهای شهری کاهش پیدا کند و خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود و به مرور به سمت بومی‌سازی حرکت کنیم، همچنین به مباحث فرهنگی و اقتصادی و درآمدزایی که در شرکت مترو قابلیت بهره‌برداری دارد، توجه شود.

وی تاکید کرد: هماهنگی بین‌بخشی با سازمان قطار شهری، صنایع و قسمت‌های مختلف شهرداری اهمیت ویژه‌ای دارد.

کد خبر 708929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.