تضمین سرمایه‌هایی که صرف نهضت تأمین مالی شهر می‌شوند

رئیس شورای سیاستگذاری همایش نهضت تأمین مالی شهر با تأکید بر اینکه مردم و صاحبان سرمایه برای حضور در این طرح نگران نباشند، گفت: بانک شهر تضمین کننده اعتباراتی است که برای اجرای طرح فوق هزینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، محسن رنجبر، بعد از ظهر امروز _ شنبه دهم آبان _ در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه کشورهای پیشرفته در امور مختلف از ظرفیت مردم استفاده می‌کنند، اظهار کرد: فعالیت‌های این کشورها بر اساس حضور همه جانبه مردم طراحی و برنامه ریزی می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری همایش نهضت تأمین مالی شهر افزود: دین مبین اسلام نیز انسان‌ها را به مشورت و همدلی با هم دعوت کرده است، از طرفی انقلاب اسلامی نیست به شور و مشورت تأکید دارد.

رنجبر اضافه کرد: ما در نهضت تأمین مالی شهر سعی داریم با بهره گیری از ظرفیت افراد متقاضی و توانمند در مسیر همکاری با شهرداری استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: با ایجاد تعامل میان شهرداری‌ها و مردم کانال ویژه‌ای برای تحقق پروژه‌های شهری راه‌اندازی خواهد شد.

این مقام مسؤول در ادامه با تاکید بر اینکه بانک شهر تضمین کننده منابع مالی هزینه شده در این پروژه است، گفت: ۷۰ درصد سهام بانک شهر از آن ۸ کلانشهر کشور است و زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کند پس شهروندان نگران سرمایه‌های خود نباشند.

کد خبر 708819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.