واریز وجه متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از واریز وجه ۲۸ هزار و ۵۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، محبوب حیدری صبح امروز _شنبه یازدهم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۴۲ هزار نفر تأیید نهایی شدند.

وی افزود: از ۴۲ هزار متقاضی تأیید نهایی شده در طرح نهضت ملی مسکن ۲۸ هزار و ۵۰۰ متقاضی اقدام به واریز وجه نقد کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر از این متقاضیان در شهر اردبیل و پنج هزار متقاضی نیز در سایر شهرها استان اردبیل متقاضی مسکن بوده که با همکاری راه و شهرسازی و بنیاد مسکن عملیات ساخت واحدهای مسکونی در حال انجام است.

حیدری اضافه کرد: با تدبیر استاندار اردبیل و تعیین بهترین زمین عملیات ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی از ابتدای سال جاری آغاز شده و پروژه قرار است در مدت ۲۴ ماه اجرایی و عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: در شهرک شهید سلیمانی ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن پیش‌بینی شده که ۱۳ هزار واحد از این تعداد به مرحله عقد قرارداد رسید، همچنین هفت هزار و ۵۰۰ واحد در مرحله فونداسیون‌ریزی بوده و سایر واحدها نیز قرار است که تا پایان سال جاری به مرحله فونداسیون و اسکلت‌گذاری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: شهرک شهید سلیمانی در قالب ۱۳ سایت در مرحله اجرا است که علاوه بر مهندسان ناظر از سوی راه و شهرسازی، ۲۷ مهندس ناظر نیز بر روند اجرای این پروژه نظارت مستقیم دارند.

حیدری افزود: تلاش ما بر این است تا سه ماهه سال ۱۴۰۴ پروژه‌های نهضت ملی مسکن به نتیجه برسد و شاهد بهره‌برداری کامل از طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل و سایر شهرها باشیم.

کد خبر 708728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.