گسترش روابط و تعاملات اصفهان با کشورهای هدف با تعریف طرح‌های «پروژه‌محور»

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در گسترش روابط و تعاملات با کشورهای هدف، باید موضوع مشخصی براساس ظرفیت‌ها تعریف و در زمان‌بندی مشخص مسیر حرکت تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، کمیته گسترش همکاری‌های استان با کشورهای هدف امروز _شنبه یازدهم آذر_ با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضا برگزار شد.

در این نشست مصوبات سفر هیئت سیاسی و تجاری اصفهان به کشور روسیه که سال گذشته رقم خورد؛ بررسی و راهبرد مشارکت اصفهان با کشورهای هدف از جمله روسیه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

محمود حقیقت سرشت با تأکید بر تدوین مباحث پروژه محور در گسترش روابط و تعاملات با کشورهای هدف، در این نشست اظهار کرد: موضوع مشخصی باید بر اساس ظرفیت‌های اصفهان و کشور هدف تعریف و در زمان‌بندی مشخص مسیر حرکت تدوین شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود پروژه‌هایی که در یک دوره مشخص به نتیجه می‌رسد برای توافقنامه‌های بین‌المللی تدوین و ارائه شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خاطرنشان کرد: مسیر حرکت فعالان اقتصادی استان باید مشخص باشد و در این مسیر از هرگونه بزرگ‌نمایی پرهیز شود و طرح‌هایی که جنبه اجرایی شدن در مدت زمان مشخص دارند، در نظر گرفته شوند.

در این نشست مقرر شد نقشه راه اصفهان در نهمین اجلاس مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر نیز ترسیم شود.

نهمین اجلاس مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر به‌منظور بهبود روابط تجاری و اقتصادی دو کشور برنامه‌ریزی شده است که با حضور مقام‌های ارشد دولتی، همچنین تجار ایرانی و قطری برگزار شود.

کد خبر 708725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.