اجرای طرح درخت‌کاری در استان سمنان به یاد شهدای غزه

مدیرکل‌ منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: فضای ۳۰ هکتاری به نام شهدای استان و شهدای مظلوم غزه برای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با پویش «کویر سبز» در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، جعفر مرادی حقیقی امروز _شنبه یازدهم آذر_ در آئین آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور به نام مردم مظلوم فلسطین و شهدای غزه در استان سمنان با عنوان پویش کویر سبز، اظهار کرد: امروز با مشارکت مردم و همیاران و نیروگاه شهید باکری، طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با پویش کویر سبز در استان سمنان آغاز شد.

وی افزود: فضای ۳۰ هکتاری با نام شهدای استان و شهدای مظلوم غزه و در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین برای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با پویش کویر سبز در نظر گرفته شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان خاطرنشان کرد: کاشت ۱۰ میلیون نهال در این طرح برای استان سمنان در نظر گرفته شده که در سال اول بیش از ۳ میلیون نهال تاکنون تولید شده است.

مرادی حقیقی تصریح کرد: توسعه سرانه فضای سبز، جلوگیری از گرد و غبار و تثبیت کربن از اهداف این طرح است.

آئین آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور به نام مردم مظلوم فلسطین و شهدای غزه در استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان و سایر مسئولان اجرایی استان در محوطه بیرونی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان برگزار شد.

کد خبر 708724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.