دشمن به دنبال انحراف جوانان به ویژه دختران است

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) بجنورد گفت: امروز دشمن برای انحراف جوانان به ویژه زنان از هر حربه‌ای استفاده می‌کند و با انس با قرآن می توان جلوی حمله دشمن را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، همزمان با چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی خراسان شمالی، امروز _ شنبه یازدهم آذر_ محفل انس با قرآن ویژه بانوان با حضور قاری کشوری و با استقبال پرشور بانوان برگزار شد.

در این محفل انس با قرآن که با حضور مریم سماعی، قاری کشوری از استان البرز برگزار شد، علاقه مندان به فعالیت‌های قرآنی حضور پیدا کردند و نوای روح بخش قرآن کریم با قرائت چند آیه سوره احزاب از سوی این قاری در فضای مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد طنین‌انداز شد.

درنا رحمانی، مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) بجنورد در این محفل، با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن کریم که وسیله هدایت انسان‌ها است، اظهار کرد: آن طور که شایسته است به این کتاب الهی توجه نکردیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن برای انحراف جوانان به ویژه بانوان از هر حربه‌ای استفاده می‌کند، افزود: از نوجوانان حاضر در این محفل درخواست دارم تا انس و الفت بیشتری با این کتاب آسمانی بگیرند و روزانه زمانی را به تلاوت قرآن اختصاص دهند تا مایه برکت زندگی شود.

اجرای گروه تواشیح «نورالهدی» از دار القرآن امور تربیتی بجنورد، همخوانی حاضران در سالن در وصف حضرت زهرا (س)، برگزاری مسابقه قرآن و اجرای گروه تواشیح «تسنیم» از استان البرز از جمله برنامه‌هایی بود که در این محفل برای علاقه مندان اجرا شد.

۲۰ محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان برای اولین بار در کشور و با حضور شش قاری ملی و بین المللی از هفتم آذر در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین آغاز و تا پانزدهم ماه جاری در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف جامعه با قرآن و فرهنگ قرآنی ادامه دارد.

چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۳۵۶ شرکت کننده ممتاز کشوری، ۶۰ داور مسابقات بین المللی و برگزاری ۸۵ محفل انس با قرآن در سراسر شهرستان‌های استان و مراکز علمی و صنایع بزرگ، مدارس، مساجد، امامزادگان و دارالقرآن‌ها در حال برگزاری است.

کد خبر 708691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.