بهسازی سنگ‌فرش پیاده‌روهای مرکز شهر اراک

مدیر منطقه دو شهرداری اراک گفت: با دستور و تاکید شهردار اراک مبنی بر رسیدگی به سیما و منظر شهر، طرح جهادی رسیدگی به فضای میدان شهدا در دست اقدام است.

علی وفایی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اراک با اشاره به اینکه بهسازی سنگ فرش پیاده روهای مرکز شهر هم اینک در حال انجام است، اظهار کرد: سنگ فرش پیاده رو های مقابل هلال احمر، مقابل پاساژ گلستان در خیابان شهید بهشتی و میدان شهدا و همچنین پیاده روهای خیابان شهید رجایی و خیابان امام خمینی (ره) و بلوار شهید قدوسی، بهسازی شده است.

وی افزود: با دستور و تاکید شهردار اراک مبنی بر رسیدگی به سیما و منظر شهری، طرح جهادی رسیدگی به فضای میدان شهدا با همکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در دست اقدام است و در این راستا ترمیم، بهسازی و رنگ آمیزی رنگ آمیزی جداول، ترمیم سنگ فرش‌ها، تعمیر و تعویض مبلمان شهری، گل‌کاری دور میدان انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اراک، با اشاره به رسیدگی به درخواست ساکنان شهرک ولیعصر (عج) در ارتباط با اجرای روکش آسفالت فرعی‌های کوچه‌های خوشنام و آذرخش، تصریح کرد: روکش آسفالت کوچه اتحاد ۲ در خیابان مقداد و همچنین بن بست شهید ابوالفضل عبدالهی زاده خیابان شهید مطهری با پخش ۳۵ تن آسفالت انجام شد.

وفایی‌راد ادامه داد: جدول گذاری اطراف زمین چمن مصنوعی در دست احداث کوچه سپهدار ۱۴ سوم شعبان جنب پارک امیرکبیر، از دیگر اقدامات اخیر صورت گرفته در سطح منطقه دو اراک است.

کد خبر 708681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.