۳ کیلومتر بزرگراه در محدوده کمربندی غربی زاهدان زیر بار ترافیک رفت

با حضور استاندار و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ۳ کیلومتر بزرگراه در محدوده کمربندی غربی زاهدان زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، حدود ۳ کیلومتر باند دوم در محدوده کمربندی غربی زاهدان امروز _شنبه یازدهم آذر_ با حضور استاندار و عضو کمیسیون عمران مجلس و با هدف رشد ترانزیت و تجارت و افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای، زیر بار ترافیک رفت.

عطاالله اکبری در این مراسم اظهار کرد: طول کلی قطعه یک کمربندی غربی زاهدان از میدان راه و شهرسازی تا تقاطع غیرهمسطح ۱۴ کیلومتر است که به‌منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات رانندگی در این مسیر در دو سال گذشته ۸ کیلومتر بزرگراه احداث و زیر بار ترافیک رفته است.

وی افزود: برای ساخت حدود سه کیلومتر بزرگراه به همراه پل دوم تأمین اجتماعی در این مسیر ۹۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی این اداره کل هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: این اداره‌کل با توجه به جایگاه مهم راه‌های ارتباطی زاهدان، همچنین ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین از خارج شهر و کاهش بار تصادفات در نظر دارد در صورت تخصیص منابع مالی، باقی‌مانده این مسیر را در کمترین زمان به پایان برساند.

اکبری خاطرنشان کرد: این اداره‌کل در چهار سال اخیر با اجرای طرح‌های عمده در حوزه معاونت مهندسی و ساخت تلاش کرده است راه‌های این استان را از شرایط عقب‌مانده خارج کنند و توسعه‌ای درخور منطقه به راه‌های آن دهند که نتیجه این اقدامات ساخت و زیر بار ترافیک بردن بیش‌از ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی بوده است.

کد خبر 708645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.