تقابل آلمان-فرانسه‌ بر سر یک جام

دیدار فینال جام جهانی زیر ۱۷ سال امروز در کشور اندونزی‌ برگزار می‌شود و قهرمان این دوره از مسابقات معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نوزدهمین دوره مسابقات جام‌جهانی نوجوانان در سال ۲۰۲۳ و به میزبانی کشور اندونزی در حال برگزاری است و امروز اختتامیه این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

در رده‌بندی این رقابت‌ها، از ساعت ۱۵:۳۰ روز گذشته _جمعه دهم آذر_ تیم ملی فوتبال نوجوانان آرژانتین به مصاف مالی رفت؛ این رقابت به میزبانی ورزشگاه ماناهان انجام شد؛ جدالی که با برتری سه بر صفر مالی پایان رسید و آلبی سلسته پس از این تیم که به رتبه سوم رسید، مقام چهارم رقابت‌ها را کسب کرد.

حالا، امروز و ساعت ۱۵:۳۰ آلمان و فرانسه در همان ورزشگاه ماناهان دیدار فینال را برگزار می‌کنند تا در نهایت قهرمان این دوره از مسابقات هم معرفی و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

برای دیدار فینال، آلمان دو ستاره به نام‌های بنس دار دای و فورزان آسای را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. فرانسه مصدومی ندارد و با تمام قوا در برابر حریف خود صف‌آرایی خواهد کرد.

مانشاف در کارنامه‌اش سابقه نایب‌قهرمانی اولین دوره این مسابقات در سال ۱۹۸۵، همچنین دو مقام سومی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ و البته یک عنوان چهارمی سال ۱۹۹۷ را دارد.

آلمان با برتری بر آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی و شکستن طلسم ۳۸ ساله، برای اولین بار پس از دوره اول این رقابت‌ها در سال ۱۹۸۵، موفق شد به فینال صعود کند.

خروس‌ها هم که در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه دو بر یک از سد مالی گذشته و راهی فینال شده، سابقه قهرمانی سال ۲۰۰۱ و رتبه سومی سال ۲۰۱۹ را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 708581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.