استفاده از پاورپلی همه‌چیز را به‌سود ما برگرداند/ روح جنگندگی و پیروزی در تیم ما وجود دارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: روج جنگندگی و پیروزی در تیم ما وجود دارد که توانستیم از آن استفاده کنیم و برنده بازی شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد کشاورز شامگاه جمعه_دهم آذر_ پس از کامبک دیدنی و برتری قاطعانه تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل گهرزمین سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم و همین‌طور هم شد؛ متأسفانه بازی را خوب آغاز نکردیم اما در ادامه توانستیم و کنترل مسابقه را در اختیار گرفتیم. نقطه‌عطف دیدار امروز پاورپلی تیم ما در نیمه‌اول بود که با استفاده از این تاکتیک به‌طور کامل ورق بازی را به‌سود خودمان برگرداندیم.

وی افزود: هرچند در نیمه‌اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه‌دوم نبض و جریان مسابقه به‌طور کامل در اختیار گیتی‌پسند بود؛ گل‌های زیادی زدیم اما فرصت‌های جدی متعددی را نیز از دست دادیم و علی‌رغم احترامی که برای تیم خوب گهرزمین سیرجان قائل هستم مستحق و شایسته این پیروزی بودیم و به آن‌هم رسیدیم. همچنین از هواداران اصفهانی و فوتسال‌دوستان تشکر می‌کنم که به سالن آمدند و حمایت‌مان کردند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: در حال حاضر نگاه جدولی چندانی نداریم، هر هفته تلاش می‌کنیم بهترین خودمان باشیم و پیشرفت کنیم. خداروشکر که توانستیم به پیروزی برسیم؛ گهرزمین تیم توانمندی است که از آن نمی‌شود گذشت. برخی مواقع پیش می‌آید که اوضاع به‌سود تیم دنبال نمی‌شود، اولین بازی فصل ما بود که این‌گونه از حریف عقب افتادیم اما روج جنگندگی و پیروزی در تیم ما وجود دارد که توانستیم از آن استفاده کنیم و برنده بازی شویم.

کد خبر 708568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.