عملیات اجرایی ۶۰۰ واحد مسکونی پردیس زندگی یزد رو به اتمام است

استاندار یزد بیان اینکه اکنون بحث احراز شرایط تمامی متقاضیان ثبت نام شده در طرح نهضت ملی مسکن استان مشخص شده است، گفت: بر اساس گزارش ارائه شده تا ۲۰ روز آینده تمامی متقاضیان به پروژه‌ها متصل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست شورای مسکن استان که به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان یزد برگزار شد با بیان اینکه اکنون بحث احراز شرایط تمامی متقاضیان ثبت نام شده در طرح نهضت ملی مسکن استان مشخص شده است، اظهار کرد: بر اساس گزارش ارائه شده تا ۲۰ روز آینده تمامی متقاضیان به پروژه‌ها متصل خواهند شد.

وی با اشاره به تعیین منطقه قرارگیری واحدهای مسکونی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان، اظهار کرد: مسئله آماده‌سازی زمین و اجرای پروژه زمان‌بر خواهد بود اما تلاش خواهیم کرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این امر محقق شود.

استاندار یزد با بیان اینکه فعلاً ثبت نام جدیدی در طرح نهضت ملی مسکن استان انجام نخواهد شد گفت: برخلاف پیامک‌های ارسالی از تهران به متقاضیان مبنی بر «حذف از پروژه در صورت عدم پرداخت سهم»، هیچ فردی حذف نخواهد شد و تنها اولویت‌ها تغییر می‌کنند.

فاطمی با اشاره به اینکه پیامک‌های ارسالی سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثابت بوده و در اختیار استان یزد قرار ندارد، تصریح کرد: بر این اساس، متقاضیان در صورت تأمین آورده‌های خود در زمان مقرر در اولویت اول طرح قرار گرفته و در غیر این صورت به اولویت‌های بعدی منتقل می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در این جلسه، پروژه‌های نهضت ملی شهرستان یزد به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در حال حاضر سرعت پیشرفت ایجاد زیرساخت‌های این طرح با همکاری دستگاه‌های زیرساختی استان قابل قبول بوده است.

استاندار یزد با اشاره به استقرار بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان یزد در پردیس زندگی، خاطرنشان کرد: این پروژه شامل سایت ۳۷۷ هکتاری است که ۷۰۰ هکتار دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد.

فاطمی در پایان با بیان اینکه عملیات اجرایی نزدیک به ۶۰۰ واحد این سایت رو به اتمام بوده و به زودی به صورت نیمه ساز تحویل مردم خواهد شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 708567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.