رشد اشتغال در کرمانشاه بیشتر از میانگین کشوری است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه میانگین رشد اشتغال کشور در سه ماهه دوم امسال یک درصد بوده، ولی به گفته مرکز آمار ایران در استان کرمانشاه سه درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی» عصر جمعه _ دهم آذرماه در اختتامیه کارگاه آموزشی سه روزه "وصال نیکان" در سرسرای اجتماعات امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان خدمتگذار استان کرمانشاه وظیفه خود میدانم که اعلام کنم دولت مردمی آیت‌الله رئیسی تلاش جدی و وافری انجام می‌دهد که اقشار مختلف مردم از زندگی سعادتمندی برخوردار باشند و دولت کمک می‌کند هم‌افزایی بیشتری در بین مردم و مسئولان برای تسهیل در جهت حل مشکلات انجام دهد.

وی با بیان اینکه تمام توان خود را برای خدمت گذاری به زنان و مردم این استان صرف می‌کنم، عنوان کرد: سال‌ها مرکز آمار ایران کرمانشاه را به عنوان استان اول یا دوم بیکاری اعلام می‌کرد اما با یک تلاش جمعی و کار مضاعف در سه ماهه اول سال، نرخ بیکاری در کرمانشاه پنج پله رشد داشت.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: رشد اشتغال در کشور یک درصد بوده ولی در استان کرمانشاه سه درصد است و این خبر خوبی است که آرام آرام تأثیر آن خود را نشان می‌دهد.

صحرایی در ادامه با اشاره به اینکه برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی روش‌ها و راه‌حل علمی مختلفی وجود دارد، افزود: معتادان متجاهر که پیامدهای تلخی برای جامعه و خانواده دارد در استان کرمانشاه در حال ساماندهی هستند.

وی افزود: روز گذشته در شهرستان کنگاور از بزرگترین مرکز صیانت و بازپروری بازدید شد که معتادان ضمن سم‌زدایی و غربالگری، مهارت را می‌آموزند و پس از کسب حرفه و شغل به دامن جامعه باز می‌گردند.

صحرایی در خاتمه با استناد به آیات و روایات مختلف نکاتی را در جهت خودشناسی، خداشناسی و تمرین رفتار با دیگران بیان کرد.

کد خبر 708557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.