جنگ غزه بسیاری از مسائل را برای ما روشن کرد

امام جمعه بندرعباس گفت: دم خروس دشمنان این مرز و بوم برای دانشجویان ما ظاهر شده و قطعاً آن‌ها فریب نمی‌خورند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده، ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، ایستادگی دریادلان ارتشی در مقابل آمریکا، ستودنی است و زمانی که نیروی دریایی آمریکا تا دندان مسلح بودند و قصد ایجاد ناامنی در منطقه را داشتند و جنگ نفتکش‌ها را شروع کردند در آن شرایط در حالی‌که یکی از ناوچه‌های نیروی دریایی، آسیب دیده بود اما این دلاور مردان ایستادگی کردند و این برگ‌های زرین از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی افزود: امنیت اقتصادی کشور ما، رحیل حضور قدرتمند در دریا است؛ امروز با تقسیم کار بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش صورت گرفته دریا جولانگاه اقتدار دریادلان عزیزمان است.

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به روز دانشجو، اضافه کرد: دانشجو به دنبال حرف نو و مستدل است و بر همه ما و رسانه‌ها و اساتید دانشگاه، فرهنگی و… باید به این نکته توجه کنیم که دانشجو به دنبال نو گرایی است و همین تفکرهاست که در پیشرفت تکنولوژی و جابه‌جایی در مرز دانش‌ها به وجود می‌آید.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: دم خروس دشمنان این مرز و بوم برای دانشجویان ما ظاهر شده و قطعاً آنها فریب نمی‌خورند؛ از اغتشاشات سال گذشته تاکنون به خوبی دشمن‌شناس شده‌اند و جنگ غزه خیلی از مسائل را برای ما روشن کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: مردم، مجلسی در تراز شهید مدرس می‌خواهند؛ شهید مدرس ضد تهدید، ضد زیاده خواهی بود، آزاد مردی بود که به فکر منافع کشور بود، ضد نفوذ دشمن بود و روزنه‌ها را خوب رصد می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: نگذارید در حوزه قانون‌گذاری قدرتی در شما نفوذ کنند؛ کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تلاش کنند یک انتخابات سالم و انقلابی را به نمایش بگذارند، تلاش شود گفتمان امامین انقلاب را نشر دهند و تلاش کنند که جلوی مسائل ضد انتخاباتی را بگیرند و انتخابات سالم را برگزار کنند.

کد خبر 708527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.