روایتگری صحیح و به‌موقع، دو ابزار خنثی‌سازی جنگ ترکیبی دشمنان است

امام جمعه زرین شهر گفت: در حوادث تلخ غزه دشمنان با توسل به بوق‌های بزرگ رسانه‌ای خود به دنبال این بودند، حماس و عزه را زمین گیر کنند و اقدام حماس را عامل کشتار مردم جلوه دهند اما دست برتر و روایت‌گری به موقع حماس کاری کرد که تمام دنیا به حمایت از مردم غزه به پا خواستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مهدی آقایی امروز جمعه_ دهم آذر ماه_ در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به آغاز جنگ ترکیبی و شناختی علیه ایران اظهار کرد: مدت‌ها است دشمنان ایران با اجرای توطئه‌های مختلف از جمله جنگ‌های ترکیبی و شناختی قصد ضربه زدن به کشور و مردم را دارند.

وی افزود: دشمنان در این جنگ از تمامی ابزارهای خود به ویژه ابزارهای رسانه و تبلیغاتی برای پیروزی در این جنگ استفاده می‌کند در میدان جنگی که امروز علیه ملت ایران آغاز شده چنانچه بصیرت وجود نداشته باشد افراد بی بصیرت به سربازهای دشمن مبدل خواهند شد و دشمن را به سمت کسب پیروزی و نابودی کشور هدایت خواهند کرد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: مردم باید به این باور دست پیدا کنند که جنگ ترکیبی تمام عیاری علیه کشور و مردمان آن آغاز شده است و همه‌ی ما وسط میدان نبرد قرار گرفته‌ایم از این رو پذیرش این جنگ از سوی مردم می‌تواند دست برتر ما در خط اول این جبهه نبرد باشد.

وی ادامه داد: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود با تمام ابزارهای موجود به میدان آمده است و باید مراقب باشیم و ابزارهای دفاعی لازم و حتی ابزارهای لازم برای ضربه زدن به دشمن استفاده کنیم تا همچون دفاع مقدس در این جبهه نیز به پیروزی دست پیدا کنیم.

آقایی اضافه کرد: استکبار جهانی در این میدان جنگ به سیستم محاسباتی با بهانه‌های مختلف و حتی با دستان خودمان حمله می‌کند تا این دستگاه مهم و حیاتی را در افراد دچار خطا کرده تا در تصیمیم گیری‌ها دچار غفلت و خطا شویم و در میدانی که باید درست رفتار و عمل کنیم دچار خطا شویم.

وی افزود: آنان در تلاش هستند با ایجاد تغیر در رفتار ملت آنها را دچار خطای محاسباتی کاری کنند تا در مقابل حوادث و توطئه‌ها، رفتار صحیح، به موقع و آگاهانه را از خود نشان ندهند.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به لزوم داشتن دست برتر در میدان جنگ‌های ترکیبی و شناختی گفت: جنگ غزه نمونه‌ی واضح و آشکار از دست برتر جبهه مقاومت بود و اگر این دست برتر و آگاهی و شناخت مردم مظلوم، شجاع و مقاوم از توطئه دشمن وجود نداشت قطعاً به پیروزی دست پیدا نمی‌کردند.

وی تصریح کرد: در حوادث تلخ غزه دشمنان با توسل به بوق‌های بزرگ رسانه‌ای خود به دنبال این بودند، حماس و عزه را زمین گیر کنند و اقدام حماس را عامل کشتار مردم جلوه دهند اما دست برتر و روایت‌گری به موقع حماس کاری کرد که تمام دنیا به حمایت از مردم غزه به پا خواستند.

آقایی خاطرنشان کرد: با موفقیت حماس در روایت‌گری صحیح جنگ غزه شاهد بودیم در کشورهای که حاکمان آنها به دفاع از رژیم صهیونیستی برخواسته بودند، آزاد مردان این کشورها برای حمایت از غزه به میدان آمدند.

وی روایتگری صحیح و به‌موقع را دو ابزار خنثی‌سازی جنگ ترکیبی دشمنان دانست و متذکر شد: دست برتر یعنی راویت‌گری صحیح که در کشور ما نیز باید با روایت‌گری درست و سالم مقدمه داشتن دست برتر در میدان جنگ ترکیبی و شناختی را فراهم کنیم.

کد خبر 708522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.