مردم در انتخاب فرد اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی دقت کنند

امام جمعه گرگان گفت: انتخاب افراد اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی به نفع و مصالح نظام و کشور است و به همین دلیل مردم باید در انتخاب خود دقت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد نماز جمعه استان گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: انتخاب افراد نیازمند حضور و مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات است.
وی افزود: گزینش و ملاک افراد باید شرایط فعلی آنان باشد و نباید گذشته افراد ملاک تأیید یا رد صلاحیت قرار بگیرد.
امام جمعه گرگان یادآور شد: در حادثه کربلا، حر ریاحی گذشته خوبی نداشت، اما توبه کرد و در روز عاشورا جزو اصحاب و نزدیکان امام حسین (ع) قرار گرفت؛ امام راحل (ره) بر قرار داشتن مجلس در رأس امور، تاکید داشتند.
نورمفیدی به ویژگی‌های افراد اصلح برای ورود به مجلس اشاره کرد و گفت: یک نماینده باید شجاع باشد و ضمن قبول داشتن اصل نظام و پیروی از دستورات ولی فقیه، کارآمدی لازم را در وهله اول برای حوزه انتخابیه خود و سپس برای کشور را داشته باشد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی و پیمودن دور دنیا توسط ناوگروه ۸۶ با حضور فرزندان غیور این مرز و بوم، گفت: اقتدار نیروی دریایی با حضور این ناوگروه به جهانیان ثابت شد.
امام جمعه گرگان با اشاره به در پیش بودن ۱۶ آذرماه، روز دانشجو به این قشر از جامعه تاکید کرد: دانشجویان نقش اساسی در پیشبرد اهداف نظام دارند و باید ضمن درک موقعیت کشور و تأکیدات رهبر معظم انقلاب، برای رفع مشکلات، گام بردارند.
کد خبر 708519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.