فلسفه بسیج خدمت صادقانه و بدون منت به مردم است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: فلسفه بسیج خدمت صادقانه و بدون منت به مردم است که صحنه‌های زیبایی از این فلسفه از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون به‌خصوص در حوادث و بلایای طبیعی مشاهده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان گنبد کاووس، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس اظهار کرد: بسیج یک نیروی مردمی و پدر همه جریانات سیاسی است و نباید با برخی اظهارات بین این نیرو و گروه‌های مختلف مردم فاصله ایجاد شود.

وی بابیان اینکه هرکس اسلام، انقلاب، ولایت فقیه، امام و رهبری را قبول دارد یک بسیجی و همراه انقلاب است، افزود: پرهیز از کارهای نمایشی و بدون دستاورد و نیز ارائه آمار غیرواقعی از دیگر نصایح رهبر معظم انقلاب بود که باید مورد اهتمام جدی بسیجیان قرار گیرد.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: فلسفه بسیج خدمت صادقانه و بدون منت به مردم است که صحنه‌های زیبایی از این فلسفه از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون به‌خصوص در حوادث و بلایای طبیعی مشاهده شده است.

وی همچنین با اشاره به شناسایی پیکر مطهر هشت شهید مدافع حرم از جمله «غلامعلی تولی» نخستین شهید مدافع حرم گلستان و بازگشت آنها پس از ۱۰ سال به میهن، از اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت استان و این شهرستان خواست تا حضوری پرشور در مراسم استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری این شهید داشته باشند.

خطیب جمعه گنبدکاووس به طرح سراسری ارتقای امنیت اجتماعی به‌منظور جمع آوری موتورسیکلت‌های فاقد پلاک که قرار است در روزهای آینده اجرایی شود، اشاره کرد و گفت: برخلاف سنوات گذشته این طرح باید با آرامش و برخورد صحیح با صاحبان این وسیله نقلیه توسط انتظامی اجرا شود تا ضمن حفظ اقتدار پلیس، طرح نیز با موفقیت عملیاتی شود.

حجت الاسلام ترابی همچنین با اشاره به قطعنامه چند روز پیش مجمع عمومی سازمان ملل متحد مبنی بر خروج رژیم صهیونیستی از بلندی‌های جولان سوریه، بیان داشت: این مصوبه یک موفقیت برای جبهه مقاومت و تنگ‌تر شدن حلقه محاصره این رژیم آدمکش است.

وی به از سرگیری دوباره بمباران نقاطی از غزه توسط رژیم صهیونیستی هم اشاره کرد و افزود: چند روز وقفه (آتش بس) در جنگ به نفع جبهه مقاومت و اخلاق درستکارانه آنها با اسیران اسرائیلی و در مقابل مروج بدرفتاری این رژیم با اسیران فلسطینی بود.

کد خبر 708505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.