اصفهان قطب نینجوتسو کشور است

نماینده نینجوتسو نینجا استان اصفهان گفت: استان اصفهان قطب نینجوتسو کشور است و از ۲۸ استان فعال کشور، یکی از استان‌هایی است که همیشه حرفی برای گفتن دارد.

داریوش ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز بیست و ششمین دوره از مسابقات قهرمانی استان اصفهان، جهت انتخاب برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: در این رقابت‌ها بیش از ۶۰۰ نفر شرکت‌کننده شرکت خواهند کرد و این مسابقات در رده‌های سنی خردسال، نونهال، نوجوان، جوان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان همچنین با میزبانی شهر اصفهان و همکاری هیئت انجمن‌های رسمی استان و اداره کل ورزش و جوانان درحال برگزاری است.

نماینده نینجوتسو نینجا استان اصفهان عنوان کرد: این مسابقات جهت انتخابی برای مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود؛ استان اصفهان قطب نینجوتسو کشور است و از میان ۲۸ استان فعال کشور، یکی از استان‌هایی است که همیشه حرفی برای گفتن دارد، البته که در مسابقات قهرمانی همیشه روی سکو بوده‌است.

ملکی یادآور شد: استان اصفهان حدود چهار سال است که در سطح کشور در رشته نینجوتسو استان برتر شناخته شده است؛ طبق آمارهای رسمی اعلام شده توسط هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان در سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱، میان ۸۳ رشته فعال در هیئت استان اصفهان، رشته برتر بوده و رتبه نخست را نیز کسب کرده است.

وی ادامه‌داد: مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر البرز در ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد؛ درحال مذاکره برای همکاری در ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری هستیم.

نماینده نینجوتسو نینجا استان اصفهان خاطرنشان کرد: سطح کیفی مسابقات ما نسبت به دوره‌های قبلی و رشته‌های دیگر پیشرفت خوبی داشته و امکانات و زیرساخت‌های خوبی را نیز فراهم کردیم.

اسماعیل سلیمیان، مسئول کمیته داوران نینجوتسو استان اصفهان و عضو شورای داوران کشور نیز در حاشیه برگزاری مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیست و ششمین دوره از مسابقات را با ۴۰ داور درجه‌یک تا درجه‌سه فدراسیونی مسابقات شروع کردیم؛ این مسابقات روی شش تخته از ساعت هشت آغاز و با تخمین ما تا ساعت ۱۷ به پایان خواهد رسید.

وی افزود: سعی ما بر این بوده‌است که از داوران درجه‌یک به عنوان داور وسط و از داورهای درجه‌دو و درجه‌سه برای داور گوش استفاده کنیم؛ با توجه به اینکه بین داوران حضور دارم، متوجه داوری بسیار عالی تک تک افراد شدم.

مجتبی صفیان مسئولان کمیته مربیان نینجوتسو استان اصفهان و عضو شورای فنی نینجوتسو کشور نیز اظهار کرد: بیست‌وششمین دوره از مسابقات را با بیش از ۶۰۰ شرکت‌کننده و ۴۰ مربی از ۱۳ شهرستان استان اصفهان آغاز کردیم.

وی افزود: سعی ما این بوده است که مربیان نینجوتسو اصفهانی را از لحاظ درجه‌ای ارتقا دهیم و سالیانه دو الی سه بار دوره ارتقای درجه داریم و مربیان درجه‌یک و درجه‌دو درحال افزایش هستند، نینجوتسو استان اصفهان طی سال‌های اخیر در سطح کشور مقام قهرمانی را کسب کرده است.

به گزارش ایمنا، در بیست و ششمین دوره از مسابقات قهرمانی استانی نینجوتسو نینجا استان اصفهان که جهت انتخاب برای مسابقات کشوری، با بیش از ۶۰۰ شرکت کننده در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان با همکاری هیئت انجمن‌های رسمی و اداره‌کل ورزش و جوانان برگزاری شد، این نتایج به دست آمد:

تیم اعزامی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اول

تیم اعزامی شمال شهرستان اصفهان دوم

تیم اعزامی شهرستان اصفهان و بهارستان سوم

در نهایت مسابقات قهرمانی کشوری این رشته به میزبانی شهر البرز در ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 708494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.