حزب‌الله: جبهه مقاومت قوی و اسرائیل نگران آینده‌اش است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد: جبهه مقاومت یکپارچه، متحد و قوی است و در مقابل، دشمن صهیونیستی، با وجود امکاناتی که در اختیار دارد، مضطرب و نگران آینده‌اش است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه المنار لبنان، سید هاشم صفی الدین در مراسم انجمن فرهنگی لبنان همچنین اظهار کرد: مقاومت تاریخی مردم نوار غزه و جبهه مقاومت باعث رسوا شدن دشمن در تجاوز به این بخش از خاک فلسطین شد.

روز دوشنبه نیز «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: با همکاری و اتحاد مقاومت در لبنان، غزه، یمن و عراق، جای امنی برای اسرائیلی‌ها باقی نگذاشتیم.

شیخ نبیل قاووق همچنین تأکید کرد که دشمن صهیونیستی برابر دیکته‌ها و معادلات ایجاد شده توسط مقاومت غزه و لبنان زانو زده است.

وی افزود: از طریق موفقیت‌های میدانی، آینده منطقه را شکل می‌دهیم و اهداف رژیم اسرائیل را ساقط می‌کنیم.

عضو شورای مرکز حزب الله لبنان با بیان اینکه هنگامی که ما با دشمن در جنوب می‌جنگیم، او را در داخل سرزمین‌های اشغالی موشک باران می‌کنیم و مقاومت در غزه، دشمن را در داخل سرزمین‌های اشغالی هدف قرار می‌دهد و همچنین انصارالله، داخل سرزمین‌های اشغالی را موشک باران می‌کند، افزود: با معادله مقاومتِ پیروزمندانه، نبرد را در داخل سرزمین‌های اشغالی به رژیم اسرائیل تحمیل کردیم و این، چیزی بی سابقه است.

کد خبر 708419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.