حمل‌ونقل برون شهری نیازمند توجه بیشتری است

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از مسئولان کشوری درخواست دارم تا تقاضای رانندگان و شرکت‌های مسافربری و مشکلات شهروندان و مسافران در خصوص موضوع بلیت و کمبود اتوبوس را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا ابوالفضل توکلی ظهر امروز _پنج‌شنبه نهم آذر_ در آئین گرامیداشت سی‌ودومین سالروز افتتاح پایانه مسافربری کاوه با بیان اینکه قبل از این برنامه با همکاری مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان، بدرقه دو کاروان توان خواهان به مناسبت هفته معلولان جهت عزیمت به همایش چند هزار نفری حرم رضوی داشتیم که عازم مشهد مقدس شدند، اظهار کرد: امروز گرد هم آمدیم تا برای اولین بار از زحمات مدیران پیشکسوت و مجریان ساخت پایانه مسافربری کاوه از دهه ٧٠ تاکنون قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات پایانه‌های مسافربری توجه به موضوع سفر و زیارت است، افزود: از این رو سعی کردیم بدرقه کنندگان شایسته‌ای باشیم و خدمات خوبی در پایانه‌ها به مسافران و گردشگران ارائه کنیم، از مسئولان کشوری درخواست دارم تا تقاضای رانندگان و شرکت‌های مسافربری را مورد توجه قرار دهند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: شرکت‌های مسافربری، رانندگان و مسافران تمام سرمایه و زیبایی حمل‌ونقل برون شهری هستند، امید است تا حقوق مسافر و گردشگران در راستای دسترسی آسان به خدمات سفر از جمله تهیه بلیط‌های اتوبوس برون شهری ادا شود.

توکلی گفت: پرچم خدمت در مدیریت پایانه‌هایی که در دهه ۷۰ احداث شد، توسط تمام مدیران پایانه‌ها تاکنون حفظ شده است، در این راستا از شهردار اصفهان و شورای اسلامی شهر اصفهان تشکر می‌کنم، زیرا که توجه ویژه‌ای به پایانه‌های مسافربری پنجگانه شهرداری اصفهان داشته‌اند.

وی ادامه داد: در دور ششم شورای اسلامی شهر اصفهان توجه ویژه‌ای به موضوع حمل‌ونقل برون شهری شد و در سال گذشته ۵ درصد از عوارض بلیط به سازمان پایانه‌های مسافربری درجهت اقدامات عمرانی و حفظ و نگهداری پایانه‌ها تعلق گرفت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: از تمام شرکت‌های مسافربری و رانندگان که با وجود مشکلات، همکاری لازم را داشتند و در همه زمان‌ها درجهت خدمات سفر از جمله عید نوروز و اربعین حسینی به مسافران و زائران سرویس‌دهی خوبی داشتند، تشکر می‌کنم.

توکلی با بیان اینکه حق اصفهان باید ادا شود و حمایت‌هایی از رانندگان، شرکت‌های مسافربری و حقوق مسافران صورت گیرد، گفت: خادمان زحمتکش در عرصه حمل و نقل برون شهری علاقه خاصی به ارائه خدمات به شهروندان و مسافران دارند و با آغوش باز از تمام مسافران و گردشگران این شهر استقبال می‌کنند.

کد خبر 708399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.