کمیته امداد امام(ره) کرمانشاه ۱۳میلیارد تومان وام اشتغال پرداخت می‌کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: ۱۳ میلیارد تومان وام اشتغال توسط کمیته امداد این استان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا طاهری امروز _پنجشنبه نهم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۸۷۹ پرونده تکمیل شده اشتغال در ابتدای آذرماه سال جاری برای تعیین شعبه و تسریع در پرداخت وام به متقاضیان واجدالشرایط به سرپرستی بانک عامل ارسال شد.

وی افزود: این مرحله چهارم آزادسازی اعتبارات به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در بانک عامل است که با پیگیری و تلاش کارشناسان حوزه اشتغال در کمترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار گرفته و امید است شاهد نتایج مطلوب و اثرگذاری در جامعه باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: از مهمترین دغدغه‌های اساسی مسئولاپ جهادی کشور، به‌ویژه رهبر فرزانه انقلاب در حال حاضر مسئله اشتغال و تولید است.

طاهری بیان کرد: این نهاد مقدس توفیق خدمت‌گذاری ویژه‌ای در مسیر اشتغال را تاکنون داشته و امید است با فعالیت‌های مخلصانه کارشناسان حوزه اشتغال و خودکفایی، اتفاقات مبارکی در جهت ریشه‌کن‌سازی فقر و ایجاد درآمدهای پایدار رخ دهد.

کد خبر 708397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.