افزایش ظرفیت گاز استان اردبیل به ۲۵میلیون مترمکعب

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با اجرای خط دوم انتقال گاز ظرفیت گاز استان اردبیل به ۲۵میلیون مترمکعب خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز _پنجشنبه نهم آذر_ در نشست هماهنگی احداث خط انتقال ۸ اینچ گاز به واحد تولیدی آهن و فولاد در اردبیل، اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت گاز استان اردبیل ۱۱ میلیون مترمکعب است که با اجرای خط دوم انتقال گاز از مسیر چلوند به اردبیل، این میزان به ۲۵ میلیون مترمکعب می‌رسد.

وی با بیان اینکه در خصوص تأمین زمین و زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان اردبیل مشکلی نداریم، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها، اقدامات مربوط به سرمایه‌گذاری نیز در اسرع وقت انجام می‌شود.

عملیات اجرایی خط انتقال ۸ اینچ گاز به واحد تولیدی آهن و فولاد در استان اردبیل آغاز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال ۸ اینچ گاز به واحد تولیدی در حال اجرای آهن و فولاد در استان خبر داد و گفت: برای تأمین نیازمندی واحدهای تولیدی بزرگ و گلخانه‌ها به گاز، پروژه خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل در حال اجرا است.

میرجعفریان اظهار کرد: اجرای واحدهای اثربخش در استان اردبیل موجب کاهش بیکاری و ارتقای وضعیت اقتصادی می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت تأمین خوراک این صنعت، گاز است، افزود: با اجرای خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل، نیازمندی واحدهای تولیدی بزرگ و گلخانه‌های در حال اجرا به گاز، تأمین می‌شود.

کد خبر 708384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.