ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی نخبگان شاهد و ایثارگر

استاندار کردستان خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی نخبگان شاهد و ایثارگران در سطوح مختلف شد و گفت: پیگیری مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه اصلی همه مدیران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _پنجشنبه نهم آذر_ در نشست با نخبگان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه استقلال و امنیت پایدار امروز ایران رهاورد شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران دلاور است، اظهار کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم جان عزیزان خود، نسبت به مملکت و انقلاب، امین‌ترین هستند چراکه این بزرگواران سرمایه گذاران اصلی نظام هستند.

وی در ادامه به انباشتگی مسائل استان اشاره کرد و افزود: برخی از کارها که در ادوار گذشته و زمان خود باید انجام می‌شد، محقق نشده و اکنون بعد از گذشت چندین دهه باید به سرانجام برسد که پرداختن به آن مستلزم کار و تلاش مضاعف است.

استاندار کردستان بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگران در سطوح مختلف را مورد بحث قرار داد و گفت: پیگیری دغدغه و مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه اصلی همه مدیران است.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: مکرر در جلسه شورای اداری نیز مصوب شده است که همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت هفته‌ای با خانواده شهدا دیدار داشته باشند و به مطالبات و مشکلات این سرمایه‌های ارزشمند نظام که با از خودگذشتگی جان عزیزان خود را در راه اسلام و ایران‌تقدیم کرده‌اند، رسیدگی کنند.

وی به فضای کلی استان در حال حاضر نسبت به گذشته نیز گریزی زد و افزود: هنگامی که این مسئولیت را پذیرفتم با پروژه‌های بلاتکلیف زیادی مواجه شدم و همواره در فضای اجتماعی یاس و ناامیدی با شرایط سختی احساس می‌شد، اما اکنون با سفرهای پر خیر و برکت دولت مردمی به کردستان، ظرفیت‌های ویژه‌ای ایجاد شده و کردستان به سمت و سوی توسعه و شکوفایی در حال تغییر و تحول است.

استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه اشتغال، معیشت و تورم در استان هنوز مشکلات زیادی داریم، خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه‌گذار به استان و توسعه منابع اقتصادی با توجه به ظرفیت‌های موجود، در تلاشیم مشکلات مذکور کاهش یابد.

کد خبر 708374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.