لزوم استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در مدیریت پسماند

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با تاکید بر خروج از یک دست بودن دستورالعمل‌های حوزه پسماند، گفت: پسماند و مدیریت آن ارتباط مستقیمی با محیط زیست دارد، به همین دلیل باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان علمی این حوزه استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مهدی شمسی ظهر امروز پنج‌شنبه _نهم آذر: در دوازدهمین نشست تخصصی مدیران و رؤسای سازمان‌های مدیریت پسماند کلانشهرها کشور که به میزبانی شهرداری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تکنولوژی‌های زیادی در حوزه پسماند در سال‌های اخیر در سطح کشور ایجاد شده است، با این حال هنوز یک تکنولوژی واحد ایجاد نشده است این امر. یک آفت در حوزه مدیریت پسماند است

وی افزود: هر شهر شرایط متناسب خود را در حوزه‌های مختلف دارد اعم از پسماند، فضای سبز یا سایر امور شهرداری دارد، با این حال بیشتر آنها به صورت دستورالعمل در سطح کشور ابلاغ می‌شود که سبب ایجاد مشکلاتی در شهرها می‌شود امیدوارم چنین جلساتی منجر به خروج از یکدست بودن دستورالعمل‌ها شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: باید دستورالعمل‌های واحد نتیجه بخش باشند و انتظار می‌رود در چنین برنامه‌هایی همه تجارب شهرها در حوزه خدمات‌شهری و سایر امور شهرداری منتقل شود تا با کمترین هزینه بهترین راه انتخاب و نسبت به اجرای آن اقدام شود.

وی تاکید کرد: پسماند و مدیریت آن ارتباط مستقیمی با محیط زیست دارد به همین دلیل باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان علمی این حوزه استفاده شود.‌

کد خبر 708357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.